ConSouls
 משתמש
 סיסמה
הרשמה | שכחתי סיסמה
מהי קונסולת הדור השמיני הבייתית הראשונה שרכשתם או מתכננים לרכוש?
Wii-U

Xbox One

PlayStation 4

אין תכנון לרכוש אף אחת


אם ברשותך משתמש רשום, אנא התחבר לפני ההצבעה
לקבלת עדכונים, תחרויות, הזמנות לארועים ועוד - הרשמו לעלון שלנו!

שם:       
דוא"ל:    
לא למלא:
         





תרגום מהיר

!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר

Firefox - מומלץ


     

     

     

שמור אותנו בדלישס!      





כתבה

דברים שלמדתי מ-Telltale Games
נכתב ע"י kultuk בתאריך
22 בספטמבר 2012

 

ישנן הרבה עיניים מזלזלות כשזה נוגע למשחקי מחשב. רבים, שעדיין לא הפנימו כי מדובר במדיית בידור שווה לכל דבר בהשוואה לעולם הקולנוע או הספרות, מתייחסים אל העיסוק בהם כילדותי. למרות שישנם משחקים שעלולים להצדיק את הטענה, הרוב הכולל בימינו הרבה יותר בוגר, ומספק חוויה עמוקה ממש כשאר אמצעי הבידור ובמקרים רבים אפילו יותר.

 

מעבר לחוויה המהנה בפני עצמה, ישנם דברים רבים שאפשר להרוויח ממשחקים. כבר הוכח כי לגיימר הממוצע יש יתרון רב בקורדינציית יד-עין, זמן קבלת החלטות, יכולות עבודה בצוות והקצאת משאבים נכונה על הציבור הלא-גיימרי. בנוסף ליכולות אלה, ישנם המון דברים ללמוד מעולם הגיימינג שלרוב אנחנו נוטים בכלל לא לשים לב אליהם. הדוגמא הכי פשוטה נמצאת דווקא בקורותיה של חברת Telltale Games מאשר על משחקים ספציפיים.

 

 

59

 

 

למי שלא מכיר, זוהי מפתחת משחקים אמריקאית שאחראית על טרנד המשחקים האפיסודים שהפך לפופולארי בשנים האחרונות. בין כותריה ניתן לראות את Puzzle Agent, Hector, Tales of Monkey Island, The Walking Dead וכמובן שלושת העונות המעולות של Sam & Max, צמד בלשים (שאחד הוא כלב ענק מדבר והשני הוא ארנב היפראקטיבי ומפחיד במיוחד) שחוגגים השבוע 25 שנה להיווסדם. החברה עברה עליות ומורדות בשנותיה ומכל אחת ואחת מהן ניתן ללמוד לקח קטן לחיים הפרטיים שלנו. כמו מה? למשל...

 

צריך לדעת מתי לעזוב את הקן -

החברה הוקמה לפני 8 שנים מיוצאי חברת הענק Lucasarts. נכון שנחמד להיות תחת כנפיה של חברה גדולה כזאת, שבה כל פרוייקט נועד ישר לגדולה, ושאין צורך בפועל לדאוג לכל חלקי המערכת אלא רק להיות הבורג במערכת. אבל מבלי לצאת לעולם החופשי לא ניתן לדעת למה אתה באמת מסוגל. כמו כן, החברה, מלבד מספר פרוייקטים בודדים, בחרה להפיץ את משחקיהם בעיקר באופן דיגיטאלי, דבר, שבזמנו לא היה נפוץ ובהחלט היה הימור, אך כדי להיות עצמאי באמת, חייבים להתנתק ממכשולים כמו דרישות של חברות הפצה. אבל כמובן...

 

לפני שקופצים למים העמוקים חייבים קודם ללמוד לשחות -

כלומר, כמובן שהיה להם לא מעט ניסיון קודם, אבל כשמתחילים מאפס חייבם לראות קודם שכל הדברים עובדים כמו שצריך. בגלל זה עד היום כאשר עוברים על קטלוג החברה, לרבים בכלל מוזר לראות שהמשחק הראשון ששוחרר באופן רשמי הוא בכלל משחק פוקר. Telltale Texas Hold'em שוחרר ב-2005 מסיבה אחת - לבדוק את היכולות שיש למנוע שפותח בחברה, ולראות איך הוא מתפקד בזמן אמת. רוב האנשים היו דווקא מצביעים על העונה הראשונה של סם ומקס ככותר הראשון של החברה אבל האמת היא שהוא גם לא השני וגם לא השלישי. ולמה זה? ובכן בעיקר כי...

 

 

59

 

 

בעל המאה הוא בעל הדעה - 

כאשר הוקמה החברה, המטרה הראשונית שלה היתה להמשיך את הפיתוח של משחק ההמשך Sam & Max: Freelance Police, שהחל את דרכו להפוך למציאות ב-2002 ב'לוקסארטס' אך נזנח ב-2004, ושמקימי 'טלטייל' בעצמם היו חלק מצוות הפיתוח שלו. הבעיה הייתה ש'לוקאסארטס' סירבו לוותר על הזכויות למשחק בתקווה עוד להפיק אותו באחד הימים. תוך כדי הנסיונות הרבים להשיג את הזכויות, החברה המשיכה ופיתחה מספר משחקים נוספים, בינהם Bones (ששרד שני פרקים עד לביטולו) ומשחק קווסט לסדרת הטלוויזיה CSI בעיקר כדי להשיג את הניסיון, ההון והקשים בעסק בשביל אותו המשכון נכסף. מהר מאוד הם גילו כי...

 



1 2


תגובות
 2
כתוב תגובה הדפס כתבה הרשם להזנה
שמור ושתף



תגובות

1. נכתב ע"י EpicShow בתאריך 22 בספטמבר 2012 בשעה 20:08 דיווח

כתבה מעניינת וכיפית מאוד!
נהנתי לקרוא :)



2. נכתב ע"י יניב לוין בתאריך 23 בספטמבר 2012 בשעה 13:01 דיווח

בהחלט חברה נהדרת, מאחל לה המון הצלחה ומצפה לראות מה הם מתכננים לנו לעתיד, בעיקר מחכה לראות קצת מ-King's Quest! thumbup




רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, בכדי להגיב התחברו למערכת
דרך פאנל הכניסה שבצד שמאל למעלה.
אם אינכם רשומים לחצו כאן להרשמה מידית לאתר ולפורום.



600 / תווים נותרו לתגובה