הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 Tekken 6 צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
רונן יצחק
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 3471

הודעהפורסם: שישי יול' 17, 2009 ב-16:32 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לקראת סוף השנה ישוחרר Tekken 6, משחק שאני אישית מצפה לו מאוד. יש בו כמות מרשימה של 40 דמויות לבחירה, והוא נראה איכותי וכיפי. ישלים לי את הסרייה של משחקי מכות טובים לקונסולת ה-PS3 שלי.


ישוחרר גם ארקייד סטיק מהודר באופי המשחק:

Image

לידור, איך סידור הכפתורים נראה לך כאן?

מקור: IGN


נערך לאחרונה על-ידי רונן יצחק בתאריך רביעי נוב' 25, 2009 ב-02:39, סך-הכל נערך 3 פעמים
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: שישי יול' 17, 2009 ב-23:10 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נורמלי,על תשכח שקניתי חיקוי. הארקייד סטיק הזה הוא מקורי של הורי ולכן יהיה טוב לא כמו המשחק

_________________
Image

Image
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-00:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

רונן יצחק כתב:
למה אתה חושב שהמשחק לא טוב? הרי את השלישי אהבת.

ליאור, אתה מוזמן להצטרף לדיון, כמי שחרש עליו ביפן באולמות הארקייד.


השלישי יצא שהייתי בן תשע הסדרה עכשיו לא טובה

_________________
Image

Image
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-19:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לדעתי הסדרה מצויינת, ובכלל זה גם 5,5שמח מאוד/מרוצהR ו6.

6 מאוד מאוד דומה ל5שמח מאוד/מרוצהR. ככה שאם אהבת אחד, תאהבו את השני. הפיצ'רים החדשים לא משנים משמעותית את המשחק, ואין שינוי מהותי בתחושה שלו (לפחות לא ממה שאני שיחקתי בארקייד). בתור אחד שאהב מאוד את טקן 5 וטקן 5שמח מאוד/מרוצהR והעריך את השיפורים המהותיים שהוכנסו לסינגל פלייר שלהם בניגוד למשחקים הקודמים. אני מאמין ש6 יהיה מצויין. ואני מקווה גם שיהיה לו און ליין טוב, כי טקן תמיד היה ותמיד יהיה משחק שעיקרו המולטי פלייר.

_________________

Image

Image
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-20:10 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בולשיט, משחקים אדירים. המשחק מכות הכי טוב שהכי כיף עם חברים.
ZeldaOfTime
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 27 נוב' 2004
הודעות: 1110

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-20:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ברור! טייקן זה אחד המשחקי מכות הכי טובים שיצאו, אפילו יותר טוב מסטריט פייטר או סול קליבר
Nimiauredhel
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-21:23 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

רונן יצחק כתב:
למה זו סדרה כל כך טובה?

יש קנגורו!

Image
SnowFox
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 08 אפר' 2008
הודעות: 184

הודעהפורסם: שבת יול' 18, 2009 ב-21:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ZeldaOfTime כתב:
ברור! טייקן זה אחד המשחקי מכות הכי טובים שיצאו, אפילו יותר טוב מסטריט פייטר או סול קליבר

סטריט פייטר יותר טוב
MARIO
שחקן על
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-00:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

סטריט פייטר זה הטוב ביותר! טקן הוא משחק של באטון מאשינג, צריך רק לדעת מתי ללחוץ, אגב, לי ואלנטיין הוא דמות בטקן 6? זו הדמות האהובה עליי ורציתי לדעת אם הוא עדיין קיים?
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-01:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

MARIO כתב:
סטריט פייטר זה הטוב ביותר! טקן הוא משחק של באטון מאשינג, צריך רק לדעת מתי ללחוץ, אגב, לי ואלנטיין הוא דמות בטקן 6? זו הדמות האהובה עליי ורציתי לדעת אם הוא עדיין קיים?


קוראים לו לי צ'אולן, ואלנטיין זה היה תחפושת שהוא המציא לעצמו ב4.

כן, הוא עדיין שם.

_________________

Image

Image
ZeldaOfTime
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 27 נוב' 2004
הודעות: 1110

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-01:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

טייקן היא סידרה יותר טובה לפי דעתי.. גם יותר נמכרת
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-01:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

טקן זה אותו דבר כבר הרבה שנים.
זה לא נראה ששיפרו ב-6 חוץ מהגרפיקה.
זאוס השני
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 203

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-13:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בטקן יש אלימות במשפחה :S
יש את ג'ין, אבא שלו, סבא שלו, והבוס האחרון ב5 היה סבא רבא שלו XD
וואי..עם חברים שלי הייתי חורש על 5...ידענו מלא קומבואים.
וגם סיימנו את המשחק על הרמה הכי קשה, אולטרא הארד!
אבל הדבר הכי טוב במשחק, זה הקפואריסטית D:

_________________
גלריית הגרפיקה שלי:
http://ronenattias.deviantart.com/gallery
Image
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: ראשון יול' 19, 2009 ב-14:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זאוס השני כתב:
בטקן יש אלימות במשפחה :S
יש את ג'ין, אבא שלו, סבא שלו, והבוס האחרון ב5 היה סבא רבא שלו XD
וואי..עם חברים שלי הייתי חורש על 5...ידענו מלא קומבואים.
וגם סיימנו את המשחק על הרמה הכי קשה, אולטרא הארד!
אבל הדבר הכי טוב במשחק, זה הקפואריסטית D:


כן, מבינים מהאוואטר שלך שאתה מהסוג הזה של האנשים Image

_________________

Image

Image
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: חמישי אוג' 20, 2009 ב-02:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Image

_________________
Image

Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016