| מחבר |
הודעה |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
רביעי ספט' 08, 2010 ב-21:16 |
 |
ההוכרז המשך להדג'י הכוסון!!! יhששששששש!!!!!
המשחק יהיה שחיק בTGS!!!!!!!!
סריקה:
לוגו יפני:
תמונות ראשונות (ביפנית):
 |
_________________
 |
|
|
 |
edward
שחקן עם עתיד

הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-00:11 |
 |
לא שיחקתי בראשון, אבל אני מת על משחקי פניקס רייט, אז אני בהחלט יעקוב אחרי זה
יש הבדל בין המשחקיות של אייס אטורנאי לשל זה? |
_________________
 |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-00:17 |
 |
כן. |
_________________
 |
|
|
 |
edward
שחקן עם עתיד

הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-07:26 |
 |
ואתה הולך להגיד לי מה ההבדל?.. |
_________________
 |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-07:41 |
 |
לא
נערך ע"י Slim: אתה רוצה באמת לדבר על המשחק פה או סתם לפתוח דיון?
לפחות תענה נורמאלי..  |
_________________
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-11:19 |
 |
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-14:57 |
 |
חבל רק שהמשחק הראשון לא היה כזה טוב. סתמי. |
|
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
חמישי ספט' 09, 2010 ב-16:45 |
 |
אני דווקא ממש אהבתי את המשחק הראשון.
זה סוג של המשך עלילתי לסדרת Ace Attorney, והוא מוסיף אלמנט של חקירה עם דמות שאתה ממש רואה על המסך ומחפש איתה רמזים (הדמות היא מיילס עצמו כמובן), אחר כך אתה צריך להרכיב עם הרמזים האלה הגיון ולהבין מה באמת קרה ואז להתעמת עם הרוצח/עדים ולהציג בפניהם את הראיות ולחקור אותם בשיטה שדומה למשפטים שהיו בAce Attorney. |
_________________
 |
|
|
 |
זאוס השני
שחקן מתקדם


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 203
|
פורסם:
ראשון ספט' 26, 2010 ב-21:45 |
 |
היום סיימתי את פיניקס רייט...עלילה פשוט אדירה. איך ההמשכים? |
_________________ גלריית הגרפיקה שלי:
http://ronenattias.deviantart.com/gallery
 |
|
|
 |
goth
שחקן מתקדם


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 194
מיקום: נס ציונה
|
פורסם:
שישי אוק' 01, 2010 ב-01:29 |
 |
השני הכי פחות טוב אבל התיק האחרון בו הוא הכי טוב |
|
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שישי אוק' 01, 2010 ב-02:39 |
 |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
שישי אוק' 01, 2010 ב-03:13 |
 |
גם אני |
_________________
 |
|
|
 |
Nimiauredhel
שחקן אלוף

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277
|
פורסם:
שישי אוק' 01, 2010 ב-05:29 |
 |
גם אני.. עד ששיחקתי באדג'וורת, שהיה יכול להיות יותר טוב מהמשחק השני אבל למשחק השני יש את התיק האחרון ergo אדג'וורת המשחק הכי פחות טוב בסדרה למרות שהמשחק השני הכי מתסכל |
|
|
|
 |
F.P
שחקן חדש

הצטרף: 24 אוג' 2010
הודעות: 6
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-17:16 |
 |
| Nimiauredhel כתב: |
| גם אני.. עד ששיחקתי באדג'וורת, שהיה יכול להיות יותר טוב מהמשחק השני אבל למשחק השני יש את התיק האחרון ergo אדג'וורת המשחק הכי פחות טוב בסדרה למרות שהמשחק השני הכי מתסכל |
על מה אתה מדבר? אדג'וורת' היה משחק נהדר, ואפילו אם אתה חושב שלא היה בו את הקסם של המשחקים הישנים, אתה חייב להודות שהשינוי של המכאניקת משחק בו הייתה מבורכת. עם כל הכבוד לפיניקס רייט (שיש לי כל משחק ומשחק בסדרה, למעט השני, שהעדפתי לשחק אותו בצורה של רום מאשר להשקיע בו כסף), החקירה שם תמיד הרגישה מתישה, ובעיקר חיכיתי לסיים את החלקים (הלא מעניינים לרוב) של החקירות כדי להגיע לחלקים המהנים והדרמטיים בביהמ"ש. באדג'וורת' הם הצליחו לקחת את החלקים האלה של החקירות, ולשדרג אותם לרמה שהם מהנים בפני עצמם, ומשתלבים בצורה אורגנית יותר עם שאר החלקים של המשחק.
כמובן שיש לי עוד דברי הלל על המשחק הזה, אבל מעט קשה לי לשלוף את כולם סתם ככה אחרי יותר משנה מאז ששיחקתי במשחק לאחרונה  |
|
|
|
 |
Nimiauredhel
שחקן אלוף

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-19:06 |
 |
המכניקה הייתה מצויינת, אבל התיקים עצמם היו קצרים מאוד או פשוט קלים במיוחד. מאוד אהבתי את המשחק אבל הוא חלף מהר מדי. לא בדיוק סיימתי אותו עדיין, הגעתי בדיוק לקטע הסופי האחרון בתיק האחרון, שבניגוד לקודמים לו דווקא די נמרח ושם נתתי למשחק לנוח. אני אסיים אותו לפני שההמשך יגיע לפה, בכל אופן. |
|
|
|
 |
|
|
|
|