הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth 2 צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: רביעי ספט' 08, 2010 ב-21:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ההוכרז המשך להדג'י הכוסון!!! יhששששששש!!!!!
המשחק יהיה שחיק בTGS!!!!!!!!

סריקה:


Image


Image


לוגו יפני:


Image

תמונות ראשונות (ביפנית):

Image Image

Image Image

_________________
Image

Image
edward
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-00:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Image
לא שיחקתי בראשון, אבל אני מת על משחקי פניקס רייט, אז אני בהחלט יעקוב אחרי זה Image
יש הבדל בין המשחקיות של אייס אטורנאי לשל זה?

_________________
Image
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-00:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כן.

_________________
Image

Image
edward
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-07:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Jack Frost כתב:
כן.

ואתה הולך להגיד לי מה ההבדל?..

_________________
Image
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-07:41 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא


נערך ע"י Slim: אתה רוצה באמת לדבר על המשחק פה או סתם לפתוח דיון?
לפחות תענה נורמאלי.. Image

_________________
Image

Image
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-11:19 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עדכנתי עם לוגו וכמה תמונות Smile

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-14:57 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

חבל רק שהמשחק הראשון לא היה כזה טוב. סתמי.
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: חמישי ספט' 09, 2010 ב-16:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני דווקא ממש אהבתי את המשחק הראשון.

זה סוג של המשך עלילתי לסדרת Ace Attorney, והוא מוסיף אלמנט של חקירה עם דמות שאתה ממש רואה על המסך ומחפש איתה רמזים (הדמות היא מיילס עצמו כמובן), אחר כך אתה צריך להרכיב עם הרמזים האלה הגיון ולהבין מה באמת קרה ואז להתעמת עם הרוצח/עדים ולהציג בפניהם את הראיות ולחקור אותם בשיטה שדומה למשפטים שהיו בAce Attorney.

_________________

Image

Image
זאוס השני
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 203

הודעהפורסם: ראשון ספט' 26, 2010 ב-21:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

היום סיימתי את פיניקס רייט...עלילה פשוט אדירה. איך ההמשכים?

_________________
גלריית הגרפיקה שלי:
http://ronenattias.deviantart.com/gallery
Image
goth
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 194
מיקום: נס ציונה

הודעהפורסם: שישי אוק' 01, 2010 ב-01:29 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

השני הכי פחות טוב אבל התיק האחרון בו הוא הכי טוב
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שישי אוק' 01, 2010 ב-02:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה בדיוק מה שאני חושב.
Jack Frost
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל

הודעהפורסם: שישי אוק' 01, 2010 ב-03:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

גם אני

_________________
Image

Image
Nimiauredhel
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277

הודעהפורסם: שישי אוק' 01, 2010 ב-05:29 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

גם אני.. עד ששיחקתי באדג'וורת, שהיה יכול להיות יותר טוב מהמשחק השני אבל למשחק השני יש את התיק האחרון ergo אדג'וורת המשחק הכי פחות טוב בסדרה למרות שהמשחק השני הכי מתסכל
F.P
שחקן חדש
שחקן חדש


הצטרף: 24 אוג' 2010
הודעות: 6

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-17:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Nimiauredhel כתב:
גם אני.. עד ששיחקתי באדג'וורת, שהיה יכול להיות יותר טוב מהמשחק השני אבל למשחק השני יש את התיק האחרון ergo אדג'וורת המשחק הכי פחות טוב בסדרה למרות שהמשחק השני הכי מתסכל


על מה אתה מדבר? אדג'וורת' היה משחק נהדר, ואפילו אם אתה חושב שלא היה בו את הקסם של המשחקים הישנים, אתה חייב להודות שהשינוי של המכאניקת משחק בו הייתה מבורכת. עם כל הכבוד לפיניקס רייט (שיש לי כל משחק ומשחק בסדרה, למעט השני, שהעדפתי לשחק אותו בצורה של רום מאשר להשקיע בו כסף), החקירה שם תמיד הרגישה מתישה, ובעיקר חיכיתי לסיים את החלקים (הלא מעניינים לרוב) של החקירות כדי להגיע לחלקים המהנים והדרמטיים בביהמ"ש. באדג'וורת' הם הצליחו לקחת את החלקים האלה של החקירות, ולשדרג אותם לרמה שהם מהנים בפני עצמם, ומשתלבים בצורה אורגנית יותר עם שאר החלקים של המשחק.

כמובן שיש לי עוד דברי הלל על המשחק הזה, אבל מעט קשה לי לשלוף את כולם סתם ככה אחרי יותר משנה מאז ששיחקתי במשחק לאחרונה Smile
Nimiauredhel
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-19:06 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

המכניקה הייתה מצויינת, אבל התיקים עצמם היו קצרים מאוד או פשוט קלים במיוחד. מאוד אהבתי את המשחק אבל הוא חלף מהר מדי. לא בדיוק סיימתי אותו עדיין, הגעתי בדיוק לקטע הסופי האחרון בתיק האחרון, שבניגוד לקודמים לו דווקא די נמרח ושם נתתי למשחק לנוח. אני אסיים אותו לפני שההמשך יגיע לפה, בכל אופן.
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016