הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 wii party - ביקורות ראשונות+עדכון ביקורות חדשות צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:23 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני יודע שכנראה זה לא מעניין אף אחד, אבל המשחק wii party קיבל ביקורות ראשונות. בgamespot נתנו לו ציון 8(לא רע בכלל). הם תיארו אותו כמשחק מסיבות כיפי, הכולל מבחר גדול של משחקים טובים עושים שימוש יפה בווימוט.

כרגע אני חושב שזהו משחק מסיבות  מוצלח. אני מחכה לעוד ביקורות.

מה אתם חושבים?


עדכון: wii party מקבל 7 בign.
http://wii.ign.com/articles/112/1125168p1.html

_________________
Image

נערך לאחרונה על-ידי eyal708 בתאריך שני אוק' 04, 2010 ב-14:04, סך-הכל נערך 2 פעמים
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:53 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

חבר שלי שיחק בגרסא היפנית שלו באמצעים שלא נזכיר, והוא אמר שהוא מצויין. שהוא מזכיר מאוד את מאריו פארטי.

_________________

Image

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נחמד לדעת, תודה.
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-07:44 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

I.T.P כתב:
חבר שלי שיחק בגרסא היפנית שלו באמצעים שלא נזכיר, והוא אמר שהוא מצויין. שהוא מזכיר מאוד את מאריו פארטי.


הוא לא אמור להחליף את מאריו פארטי או משהו כזה? לא נראה לי שייצאו עוד משחקי מאריו פארטי.. הם די גמורים כבר

_________________
Image
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-12:03 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נינטנדו העדיפה לא לחלוב את מריו בעוד מסיבה, אז הם שמו אותו במשחקי ספורט.
MARIO
שחקן על
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-14:44 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אייל, איך המשחק לעומת מאריו פארטי 8?
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: ראשון אוק' 03, 2010 ב-15:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

י' אחת גאד דאמיט.!
אף פעם לא שיחקתי mario party אבל לפי gamespot יש שם משחקון אחד שיותר מושקע מכל mario party. לפי מה שהבנתי זה לא העתקה או משהו כזה, אלא מביא משהו חדש וטוב. 

_________________
Image
Nimiauredhel
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277

הודעהפורסם: שני אוק' 04, 2010 ב-20:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שני אוק' 04, 2010 ב-20:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יפה, טריילר מגניב.

_________________
Image
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שישי אוק' 08, 2010 ב-13:19 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

gt עם ביקורת וידאו(אם זה מעניין מישהו)..
http://www.gametrailers.com/video/review-wii-party/705763

_________________
Image
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: שישי אוק' 08, 2010 ב-20:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

שיחקתי בזה אתמול

הGlobe Trot Mode מאוד חמוד ובאמת מזכיר את מאריו פארטי

המשחקונים היחידים שמעיזים לעשות שימוש בויימוט שהוא לא טילט כשהוא על הצד או פוינטר הם כל כך לא מגיבים שזה לא שחיק בעליל.

המשחקים של הHouse Party Mode (האלה שמשחקים במציאות) הם מזוויעים.

וזהו בערך מוציא לשון

_________________

Image

Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016