| מחבר |
הודעה |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-07:33 |
 |
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-09:38 |
 |
כנראה זה יהיה מריו וסוניק באולימפיידת הנכים. |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:37 |
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:40 |
 |
למה הם לא אמרו לאיזה קונסולה זה יצא? שנדע לפחות לאיזה קונסולה לא לקנות את המשחק... |
_________________
 |
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:40 |
 |
סוניק באמת נכה בהתחשב במשחקים האחרונים בסדרה.
AH BURN! |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:41 |
 |
|
|
 |
EpicShow
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
|
פורסם:
שישי אוק' 15, 2010 ב-14:30 |
 |
ZING!
בטח איזה מריו&סוניק פרטי.. |
_________________
 |
|
|
 |
Blue blur
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2651
מיקום: חדרה
|
פורסם:
שישי אוק' 15, 2010 ב-14:39 |
 |
סגה אמרו שאין תכנונים למשחק של ה20 שנה |
_________________ Just according to keikaku |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-18:55 |
 |
פירסמו שמשחק המאריו וסוניק החדש לא הולך להיות בנושא ספורט
מה אתם אומרים? - רגע מרגש של משחק פלטפורמה משותף בין מאריו לסוניק? |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:01 |
 |
וואו, מעניין, זה בטח הולך להיות אדיר!
לא. |
_________________
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:04 |
 |
למה לא? |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:04 |
 |
בכל זאת מריו מלך הפלטפורמה וסוניק מלך המהירות... |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:13 |
 |
| eyal708 כתב: |
וואו, מעניין, זה בטח הולך להיות אדיר!
לא. |
אתה מצחיק
לא
בכל מקרה, נראה מה זה יהיה, אני מקווה שזה לא יהיה גימיק |
_________________
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-20:25 |
 |
זה כנראה יהיה גימיק. אני לא מבין מה הדחף לשלב את מריו וסוניק? מה יוצא להם מזה?
אלה שני משחקים שלא קשורים אחד לשני, ובדרך כלל משלבים אותם למשחק אחד שלא קשור לכלום... |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי אוק' 26, 2010 ב-20:30 |
 |
| eyal708 כתב: |
זה כנראה יהיה גימיק. אני לא מבין מה הדחף לשלב את מריו וסוניק? מה יוצא להם מזה?
אלה שני משחקים שלא קשורים אחד לשני, ובדרך כלל משלבים אותם למשחק אחד שלא קשור לכלום... |
מה לא קשורים אחד לשני? סוניק ומריו הם יריבים אחד של השני שנים, מאז שסוניק פרץ ב1991, תמיד היו השוואות מה יותר טוב, לעזאזל זה היה המרכז של הקרב של סגה ונינטנדו של מי טובה יותר.
הם בעיקרון הסדרות היריבות הכי גדולות בהיסטוריה |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|