| מחבר |
הודעה |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שני יונ' 06, 2011 ב-22:47 |
 |
בס"ד
מסיבת העיתונאים של סוני תיערך ביום שלישי, 07/07/2011, בשעה 03:00. ניתן יהיה לצפות במסיבה בשידור חי דרך הקישורים הבאים, לבחירתכם:
IGN
GameSpot
GameTrailers
YouTube
תוכלו לקרוא עדכונים חיים ממסיבת העיתונאים בכתבה שלי באתר. לחצו כאן על מנת להגיע אל הכתבה.
שיהיה בהצלחה!
|
נערך לאחרונה על-ידי GolanBerlin בתאריך שלישי יונ' 07, 2011 ב-15:49, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:13 |
 |
עדכון: הכתבה הועלתה לאתר, אתם מוזמנים לעיין בה ולקרוא עדכונים חיים ממסיבת העיתונאים! |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:40 |
 |
יאללה עוד 20 דקות! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
mesh1s
שחקן עם עתיד


הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:54 |
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-02:06 |
 |
היה איזה מסך צבעוני ונעלם... יאללה תתחילו! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-02:37 |
 |
אנצ'רטד 3 נראה ענק! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-03:09 |
 |
מצטער על הטריפל אבל פאקינג סליי 4!!! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:06 |
 |
הסתיימה המסיבה, ואני אישית מאד נהניתי
אשמח לפידבק על הסיקור שלי, כדי שאדע איך להשתפר בפעמים הבאות. תודה. |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:09 |
 |
גולן, אחלה סיקור רק שלפעמים היו קצת עיכובים, אבל יכול להיות שזה האינטרנט שלי...
מסיבה בסדר... נהנתי יותר שנה שעברה... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:12 |
 |
היו קצת עיכובים וזה היה באשמתי. מצטער.
אבל תודה על הפידבק! |
|
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-09:24 |
 |
אני חייב רק לציין 4 מילים
Sony Wins: Flawless Victory! |
_________________
 |
|
|
 |
EpicShow
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-09:29 |
 |
טוב, האמתי שעד עכשיו לא הייתה תחרות יותר מדי, מייקרוסופט היו בדיחה ויובי וEA.. טוב, אלה יובי וEA...
אני נרדמתי באמצע הדמו של UC3 שהיה לא מעניין למדי, אין לי כוח לראות את הכנס אז אני משלים כרגע טריילרים וכאלה..
התחרות האמיתית של סוני תשודר היום בערב - נינטנדו
הכנס היחיד שבאמת משנה לי, לא יכול לחכות!! |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:34 |
 |
נינטנדו יצטרכו לעבוד קשה כדי לעקוף את זה. ונועם אנצ'רטד 3 היה אדיררררררררררררר |
_________________
 |
|
|
 |
EpicShow
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:43 |
 |
המשחק נראה טוב, אבל כל הגיימפליי (עד החלק שנרדמתי בו לפחות) היה כל הזמן אותו פאקינג דבר.... |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:57 |
 |
| EpicShow כתב: |
| המשחק נראה טוב, אבל כל הגיימפליי (עד החלק שנרדמתי בו לפחות) היה כל הזמן אותו פאקינג דבר.... |
בעיניי אתה צריך לשחק בסדרה כדי לאהוב את הטריילר הזה. אני כאדם שממש אוהב את אנצ'רטד 1 ו2 (2 המשחק הטוב ביותר על הפס3 בעיניי, תואר שאינפמוס 2 כנראה הולך לקחת שאני אקנה) אני נהנתי מהלייב גיימפליי. |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|