הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 E3 2011, מסיבת העיתונאים של סוני - הדיון רשמי צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שני יונ' 06, 2011 ב-22:47 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בס"ד

מסיבת העיתונאים של סוני תיערך ביום שלישי, 07/07/2011, בשעה 03:00. ניתן יהיה לצפות במסיבה בשידור חי דרך הקישורים הבאים, לבחירתכם:

IGN

GameSpot

GameTrailers

YouTube

תוכלו לקרוא עדכונים חיים ממסיבת העיתונאים בכתבה שלי באתר. לחצו כאן על מנת להגיע אל הכתבה.

שיהיה בהצלחה!


Image



נערך לאחרונה על-ידי GolanBerlin בתאריך שלישי יונ' 07, 2011 ב-15:49, סך-הכל נערך פעם אחת
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עדכון: הכתבה הועלתה לאתר, אתם מוזמנים לעיין בה ולקרוא עדכונים חיים ממסיבת העיתונאים!
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יאללה עוד 20 דקות!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
mesh1s
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-01:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

5דקות!!
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-02:06 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

היה איזה מסך צבעוני ונעלם... יאללה תתחילו!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-02:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אנצ'רטד 3 נראה ענק!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-03:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

מצטער על הטריפל אבל פאקינג סליי 4!!!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:06 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הסתיימה המסיבה, ואני אישית מאד נהניתיImage

אשמח לפידבק על הסיקור שלי, כדי שאדע איך להשתפר בפעמים הבאות. תודה.
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

גולן, אחלה סיקור רק שלפעמים היו קצת עיכובים, אבל יכול להיות שזה האינטרנט שלי...

מסיבה בסדר... נהנתי יותר שנה שעברה...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-04:12 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

היו קצת עיכובים וזה היה באשמתי. מצטער.

אבל תודה על הפידבק!
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-09:24 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני חייב רק לציין 4 מילים

Sony Wins: Flawless Victory!

_________________

Image

Image
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-09:29 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

טוב, האמתי שעד עכשיו לא הייתה תחרות יותר מדי, מייקרוסופט היו בדיחה ויובי וEA.. טוב, אלה יובי וEA...
אני נרדמתי באמצע הדמו של UC3 שהיה לא מעניין למדי, אין לי כוח לראות את הכנס אז אני משלים כרגע טריילרים וכאלה..
התחרות האמיתית של סוני תשודר היום בערב - נינטנדו שמח מאוד/מרוצה
הכנס היחיד שבאמת משנה לי, לא יכול לחכות!!

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:34 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נינטנדו יצטרכו לעבוד קשה כדי לעקוף את זה. ונועם אנצ'רטד 3 היה אדיררררררררררררר

_________________
Image
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:43 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

המשחק נראה טוב, אבל כל הגיימפליי (עד החלק שנרדמתי בו לפחות) היה כל הזמן אותו פאקינג דבר....

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-10:57 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

EpicShow כתב:
המשחק נראה טוב, אבל כל הגיימפליי (עד החלק שנרדמתי בו לפחות) היה כל הזמן אותו פאקינג דבר....

בעיניי אתה צריך לשחק בסדרה כדי לאהוב את הטריילר הזה. אני כאדם שממש אוהב את אנצ'רטד 1 ו2 (2 המשחק הטוב ביותר על הפס3 בעיניי, תואר שאינפמוס 2 כנראה הולך לקחת שאני אקנה) אני נהנתי מהלייב גיימפליי.

_________________
Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016