אני יודע שכבר היה נושא על זה אבל הנושא היה מעורבב עם עוד דברים אז אני חושב שעכשיו שיש טריילר חדש עדיף שלמשחק יהיה נושא משלו.
בכל מקרה השם של המשחק הוא Kirby Wii (לא ידוע אם שם זמני או לא) ויהיה בתוכו קו-אופ של 4 שחקנים D:
וכמו שאני מכיר את נינטנדו זה לא יהיה אונליין....
_________________
AmitZ שחקן מתקדם
הצטרף: 16 נוב' 2007
הודעות: 147
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:18
למי אכפת מאונליין בקירבי!!
פאק נראה משחק מעולה, סוף סוף קירבי נורמלי חדש!
רק הקטע עם ה-4 שחקנים קו-אופ מתחיל כבר להתיישן.
mesh1s שחקן עם עתיד
הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:21
פששששש ניראה משחק ממש מגניב. המשחק נראה טוב למרות שאני חושב שהסידרה של קירבי מיצאה את עצמה בדו מימד. לדעתי הסידרה צריכה לעבור לתלת מימד.
אבל בכל זאת כל הכבוד שנינתנדו מוציאה 2 משחקים שונים של קירבי לווי בכמעט הפרש של שנה. זה מפצה על כך שלא היה משחק מהסדרה הראשית לקונסולות ניחות עוד מימי ה64.
Meta Ridley חבר צוות
הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:35
AmitZ כתב:
למי אכפת מאונליין בקירבי!!
פאק נראה משחק מעולה, סוף סוף קירבי נורמלי חדש!
רק הקטע עם ה-4 שחקנים קו-אופ מתחיל כבר להתיישן.
לא יודע להשתמש בחברים שלך בתור נשק זה חידוש אני מניח לול.
_________________
AmitZ שחקן מתקדם
הצטרף: 16 נוב' 2007
הודעות: 147
פורסם:
שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:42
כן זה היה מגניב האמת
lidor_Sa שחקן גיבור
הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך
פורסם:
רביעי יונ' 08, 2011 ב-03:22
אני כבר רואה אתכם שואבים אותי כי משעמם לכם, שרלועות
_________________
EpicShow שחקן גיבור
הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
צפה בנושא הבא צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה