הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 Kirby Wii צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני יודע שכבר היה נושא על זה אבל הנושא היה מעורבב עם עוד דברים אז אני חושב שעכשיו שיש טריילר חדש עדיף שלמשחק יהיה נושא משלו.

בכל מקרה השם של המשחק הוא Kirby Wii (לא ידוע אם שם זמני או לא) ויהיה בתוכו קו-אופ של 4 שחקנים D:
וכמו שאני מכיר את נינטנדו זה לא יהיה אונליין....



_________________
Image
AmitZ
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 16 נוב' 2007
הודעות: 147

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:18 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למי אכפת מאונליין בקירבי!!
פאק נראה משחק מעולה, סוף סוף קירבי נורמלי חדש!
רק הקטע עם ה-4 שחקנים קו-אופ מתחיל כבר להתיישן.
mesh1s
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פששששש ניראה משחק ממש מגניב. המשחק נראה טוב למרות שאני חושב שהסידרה של קירבי מיצאה את עצמה בדו מימד. לדעתי הסידרה צריכה לעבור לתלת מימד.
אבל בכל זאת כל הכבוד שנינתנדו מוציאה 2 משחקים שונים של קירבי לווי בכמעט הפרש של שנה. זה מפצה על כך שלא היה משחק מהסדרה הראשית לקונסולות ניחות עוד מימי ה64.
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

AmitZ כתב:
למי אכפת מאונליין בקירבי!!
פאק נראה משחק מעולה, סוף סוף קירבי נורמלי חדש!
רק הקטע עם ה-4 שחקנים קו-אופ מתחיל כבר להתיישן.

לא יודע להשתמש בחברים שלך בתור נשק זה חידוש אני מניח לול.

_________________
Image
AmitZ
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 16 נוב' 2007
הודעות: 147

הודעהפורסם: שלישי יונ' 07, 2011 ב-23:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כן זה היה מגניב האמת
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: רביעי יונ' 08, 2011 ב-03:22 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני כבר רואה אתכם שואבים אותי כי משעמם לכם, שרלועות

_________________
Image
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: רביעי יונ' 08, 2011 ב-09:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כל דבר שירחיק אותך מהאוזן שלי שמח מאוד/מרוצה

_________________
Image
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: רביעי יונ' 08, 2011 ב-11:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הא, שום דבר לא ירחיק אותי מאוזנייך הרטובה!

_________________
Image
AustSpani
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 10 אפר' 2019
הודעות: 933
מיקום: Philippines

הודעהפורסם: שישי אפר' 12, 2019 ב-04:56 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Recherche Cialis Forum Abortion Pill Online Keflex Package Insert  viagra online Amoxicillin Vs Ampicillin

_________________
Laxa Tea Lasix Spain Buy Kamagra Using Paypal  viagra Can Amoxicillin Expire
AustSpani
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 10 אפר' 2019
הודעות: 933
מיקום: Philippines

הודעהפורסם: שבת מאי 11, 2019 ב-01:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Cialis Plux Dapoxetine Online Ordering Viagra.Ch  viagra Le Viagra 50 Cialis Original Prix

_________________
Laxa Tea Lasix Spain Buy Kamagra Using Paypal  viagra Can Amoxicillin Expire
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016