| מחבר |
הודעה |
arikgod1
שחקן מתחיל

הצטרף: 22 נוב' 2010
הודעות: 17
|
פורסם:
שבת יונ' 11, 2011 ב-17:33 |
 |
כותרת...
או שאולי תציעו לי עוד איזה משחק טוב לסוני 3... |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שבת יונ' 11, 2011 ב-17:52 |
 |
בבוולט אתה מתכוון למשחק שמבוסס על הסרט של דיסני עם הכלב הלבן? אם כן אז שיחקתי בו טיפה אצל חבר והוא בסדר אבל מתחיל לשעמם מאוד מהר, הייתי אומר ששוה לחסוך למשהו אחר.
משחקי פלייסטיישן 3 טובים:
אנצ'רטד 1-2
משחקי ראצ'ט וקלאנק
גוד אוף וור 1-3(ניתן להשיג את 1 ו-2 כאוסף)
אינפמוס 1-2
וטרילוגיית סליי קופר. |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שבת יונ' 11, 2011 ב-18:08 |
 |
ממש ממש לא. כמו כל משחק על סרט, הוא זבל. |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שבת יונ' 11, 2011 ב-18:12 |
 |
| Meta Ridley כתב: |
| ממש ממש לא. כמו כל משחק על סרט, הוא זבל. |
יחסית להרבה אחרים... האחד הזה עוד סביר |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
ראשון יונ' 12, 2011 ב-21:17 |
 |
המשחק סרט היחיד שהיה טוב זה LOTR שיבתו של המלך. |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-06:39 |
 |
*שיעול* ספיידרמן 2, מלך האריות, אלאדין *שיעול* |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-07:11 |
 |
| Yaniryb כתב: |
| המשחק סרט היחיד שהיה טוב זה LOTR שיבתו של המלך. |
גולדנאיי לN64 חולק על דעתך. |
_________________
 |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-08:15 |
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-10:50 |
 |
יפה אני מניח..........טוב הוא לא. |
_________________
 |
|
|
 |
liavcol
שחקן עם עתיד


הצטרף: 31 אוק' 2010
הודעות: 393
מיקום: בת-ים
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-11:54 |
 |
לא אמרת שזה פורום של טמבלים אריק? |
|
|
|
 |
liavcol
שחקן עם עתיד


הצטרף: 31 אוק' 2010
הודעות: 393
מיקום: בת-ים
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-11:55 |
 |
ולא אריק אמרתי לך אתמול שזה שווה לתחת |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-11:58 |
 |
המשחק השביעי נורא ואיום(לא שיחקי בו אבל הוא נראה איום)... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-13:24 |
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-13:25 |
 |
| meir22 כתב: |
| וספיידרמן זה גם נורא? |
שאטרד דמנשיונס מעולה. |
_________________
 |
|
|
 |
xxavivxx
שחקן מכור


הצטרף: 05 ספט' 2009
הודעות: 814
|
פורסם:
שני יונ' 13, 2011 ב-13:26 |
 |
משחק מבוסס על סרט הוא כמעט תמיד חרא, והוא תמיד לא שווה את הכסף |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|