הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 דיון הציורים צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שני מרץ 07, 2011 ב-20:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תודה גיא!
הציור של ה-YOURE TOO SLOW ענק!
צריך להעלות עוד כמה...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שני מרץ 07, 2011 ב-21:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה לא אחד מהכי טובים שלי אבל זה סביר... מקווה שתאהבו:
Image

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שני מרץ 07, 2011 ב-23:20 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Image

Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-06:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נחמד גיא.

אני יעלה עוד כמה היום כשיהיה לי זמן...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-07:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
נחמד גיא.

אני יעלה עוד כמה היום כשיהיה לי זמן...

תודה. גם אני אעלה עוד.

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-12:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יפה מאוד, יש פה כמה כשרונות Wink

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-16:22 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Slim כתב:
יפה מאוד, יש פה כמה כשרונות Wink

אני חושב שיש לנו די תמונות כדי להתחיל להעלות לגלריה של האתר לא?

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
Omerme
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 06 מאי 2006
הודעות: 278
מיקום: מ: קופסא

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-21:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למקרה ושוקלים איכשהו לעלות את הציורים שלי לגלריה כלשהי... לא תודה.

_________________
Image
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שלישי מרץ 08, 2011 ב-23:24 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אין בעייה, כמובן שכמו שכתבתי אם נעלה ציורים הם צריכים להיות קשורים איכשהו לגיימינג
או לאתר שלנו בצורה כלשהי, למי שאין בעייה שנעלה את הציור\ים שלו לגלריה כדאי שיוסיף גם הערה Smile

הכנסתי לעצמי לרשימת דברים להכין לאתר גם את עדכון גלריית הציורים של הקהילה ואתחיל לעשות
את זה בקרוב, בינתיים אתם מוזמנים כמובן להוסיף ציורים Wink

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-00:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יניב איפה מאטי איפה

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-07:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עוד כמה ציורים שלי:





guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-16:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
עוד כמה ציורים שלי:






נייס! יפה מאוד! ריימן יצא מעולה! גם טון לינק (זה הוא נכון?) והשלישי שאין לי מושג איך קוראים לו מאוד יפים!

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
MARIO
שחקן על
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-17:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה קלונואה, שמצויר יפה מאוד.
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כן זה טון לינק(יש לי גם ציור של לינר מTP שאני יעלה מאוחר יותר...

תודה לכם על המחמאות! שמח שאהבתם Smile
ריימן זו אחת הדמויות הקלות לציור, היו לי מחברות ביסודי שהייתי עושה כל מיני סיפורים שלו(עשיתי מריימן 5 ועד ריימן 16) אחחח... אלו היו זמנים!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:20 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אחלה ציורים הראל!
אתה מאוד כשרוני!Smile

_________________
Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016