| מחבר |
הודעה |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שני מרץ 07, 2011 ב-20:17 |
 |
תודה גיא!
הציור של ה-YOURE TOO SLOW ענק!
צריך להעלות עוד כמה... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שני מרץ 07, 2011 ב-21:11 |
 |
זה לא אחד מהכי טובים שלי אבל זה סביר... מקווה שתאהבו:
 |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שני מרץ 07, 2011 ב-23:20 |
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-06:40 |
 |
נחמד גיא.
אני יעלה עוד כמה היום כשיהיה לי זמן... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-07:13 |
 |
| hcsp1 כתב: |
נחמד גיא.
אני יעלה עוד כמה היום כשיהיה לי זמן... |
תודה. גם אני אעלה עוד. |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-12:58 |
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-16:22 |
 |
| Slim כתב: |
יפה מאוד, יש פה כמה כשרונות  |
אני חושב שיש לנו די תמונות כדי להתחיל להעלות לגלריה של האתר לא? |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
Omerme
שחקן עם עתיד


הצטרף: 06 מאי 2006
הודעות: 278
מיקום: מ: קופסא
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-21:40 |
 |
למקרה ושוקלים איכשהו לעלות את הציורים שלי לגלריה כלשהי... לא תודה. |
_________________
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שלישי מרץ 08, 2011 ב-23:24 |
 |
אין בעייה, כמובן שכמו שכתבתי אם נעלה ציורים הם צריכים להיות קשורים איכשהו לגיימינג
או לאתר שלנו בצורה כלשהי, למי שאין בעייה שנעלה את הציור\ים שלו לגלריה כדאי שיוסיף גם הערה
הכנסתי לעצמי לרשימת דברים להכין לאתר גם את עדכון גלריית הציורים של הקהילה ואתחיל לעשות
את זה בקרוב, בינתיים אתם מוזמנים כמובן להוסיף ציורים  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
lidor_Sa
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-00:39 |
 |
יניב איפה מאטי איפה |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-07:02 |
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-16:39 |
 |
| hcsp1 כתב: |
עוד כמה ציורים שלי:
 |
נייס! יפה מאוד! ריימן יצא מעולה! גם טון לינק (זה הוא נכון?) והשלישי שאין לי מושג איך קוראים לו מאוד יפים! |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
MARIO
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-17:08 |
 |
זה קלונואה, שמצויר יפה מאוד. |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:04 |
 |
כן זה טון לינק(יש לי גם ציור של לינר מTP שאני יעלה מאוחר יותר...
תודה לכם על המחמאות! שמח שאהבתם
ריימן זו אחת הדמויות הקלות לציור, היו לי מחברות ביסודי שהייתי עושה כל מיני סיפורים שלו(עשיתי מריימן 5 ועד ריימן 16) אחחח... אלו היו זמנים! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:20 |
 |
אחלה ציורים הראל!
אתה מאוד כשרוני! |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|