|
|
|
מחבר |
הודעה |
רונן יצחק
שחקן גיבור
הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 3471
|
פורסם:
שני אוק' 26, 2009 ב-23:26 |
|
החלטתי לפצל בין דיון Resistance 2 לבין דיון Resistance: Fall of Man. יום לאחר שסיימתי את המשחק השני, התפניתי 'לקרוע' את Resistance: Fall of Man (כן, התפתיתי לעשות זאת בסדר הפוך).
אוהדים רבים התאכזבו מהמשחק השני, שכן הוא כל כך שונה מקודמו אשר אהבו. אמנם יש משהו בדבריהם, אך בלי להשוות לראשון, אין לי ספק שהשני פשוט מדהים.
אז, מה הבחנתי לגבי המשחק הראשון בשעותיי הראשונות בתוכו? ובכן...
- בניגוד לשני, הראשון כולל סצינות מעברים בין השלבים שבו המספרת מתארת את רצף העלילה הדי מעניינת, על רקע רצף תמונות בשחור לבן שמופיעות על המסך. הבנתי שהעלילה בראשון טובה יותר.
- מיושם כאן מד חיים מקורי: הוא מחולק למספר יחידות, וכל פעם כשתנוחו ולא תצברו פגיעות, יחידה בודדת תתמלא לכם, וזאת בתנאי שאינה ריקה לחלוטין. אם יחידה התרוקנה לחלוטין, היא לא תתמלא על ידי מנוחה, אלא על ידי משקה שתמצאו בדרך. יש ליישום הזה ערך אסטרטגי מעניין - הצורך להסתתר ברגעים נכונים כדי לא לאבד את יחידת האנרגייה שלכם.
- ועוד בניגוד למשחק השני: ניתן לאחוז במספר נשקים לא מוגבל: על ידי לחיצה על R2 ניתן להביא את תפריט בחירת הנשקים. אבל כמו בשני, לכל נשק יש שני אופני שימוש די מגניבים, וזה מדהים, גם זה תורם לצורך אסטרטגי מול האויבים. עדיין, בינתיים הנשקים בשני מגניבים יותר.
- יש פחות איזון בנשקים כאן מאשר במשחק השני. כאן אני מרגיש שאין לי צורך לנצל את אופני השימוש השונים של הנשקים, ואפילו מוצא את עצמי משתמש בנשקאחד בלבד שהוא חזק. זו תכונה חשובה במשחקי FPS, ודווקא בזה קצת התפספס כאן. במשחק השני כמעט לכל סיטואציה התאים סוג נשק אחר, ותכונה אחרת בו.
- ה-AI מדהים - האויבים חכמים בטירוף: מסתרים ברגעים הנכונים, אוגפים, ומה לא. אם תימצאו ללא תנועה כלל מול קו האש, תיפגעו בוודאות. הרעיון הוא תמיד להימצא בתנועה, למצוא מקום מסתור אסטרטגי ונוח, ולירות. ממש כיף.
- השלבים מגוונים ומעוצבים היטב, מאלצים אתכם לאגוף מאחורי אויבים עם מיני גאן קטלני אשר מקדימה אין סיכוי לחסלם.
- ה-Checkpoints כאן הרבה פחות סמוכים זה לזה. לכן יש יותר הרגשה של דריכות.
- לא ניתן לרוץ במשחק הזה.
- משום מה, בשימוש ברובה שהיריות שלו חודרות קירות, לא רואים את השיקוף של האויב מאחורי הקיר. זה גם בניגוד למשחק השני. זה נעשה מגניב שם.
בינתיים חציתי כמה שלבים, ואני מאוהב במשחק כמו קודמו, אמנם קצת מסיבות אחרות. כל אחד מהם מביא דבר חדש ומצוין לשולחן, והחוויה בשניהם אדירה עם תחושת FPS מאוד מהודקת. אני מת על זה.
אני אעדכן ברשמים נוספים ככל שאתקדם. |
_________________
|
|
|
|
I.T.P
מנהל
הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שלישי אוק' 27, 2009 ב-10:52 |
|
אני אתן רשמים שלי כשאני אשחק בו בקרוב, דווקא נשמע מאוד מעניין. |
_________________
|
|
|
|
xxavivxx
שחקן מכור
הצטרף: 05 ספט' 2009
הודעות: 814
|
פורסם:
שלישי אוק' 27, 2009 ב-17:38 |
|
אני לא סובל את השני ..סורי ..
לא היה לי חשק אפילו לעבור את השלב השלישי ...
הFOM היה פשוט יותר טוב ...
עלילה מרתקת ומושכת , קואופ שאני אוהב במיוחד , מספר נשקים לא מוגבל (אם משחק לא ראליסטי - אז עד הסוף !!) .. |
_________________
|
|
|
|
xxavivxx
שחקן מכור
הצטרף: 05 ספט' 2009
הודעות: 814
|
פורסם:
רביעי נוב' 11, 2009 ב-16:15 |
|
אתה רציני ? זה נחשב משחק ארוך ?
כל האיכות של המשחק טמונה בעובדה שהצ'אקפוינט רחוקים זה מזה ומכריחים אותך לשקול את צעדיך ...
אישית אני זוכר רק שלב אחד שתיסכל אותי במיוחד , אבל משום מה אחרי כמה חודשים שפניתי אליו שוב עברתי אותו בניסיוני הראשון ..אולי המשחק קל יותר בקואופ.. אני מניח שכן ...
באמת שאני חושב שזה משחק ההשקה הכי טוב שיצא אי פעם לקונסולה ...משחק ענק AI בו הקדים את זמנו |
_________________
|
|
|
|
xxavivxx
שחקן מכור
הצטרף: 05 ספט' 2009
הודעות: 814
|
פורסם:
רביעי נוב' 11, 2009 ב-20:04 |
|
נו שכחתי אותו ..אני צעיר מדי כדי לזכור דברים כאלה |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה
|
Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme ::
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016
|