הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 The Legend of Zelda: Skyward Sword ממוצע 94% צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
רונן יצחק
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 3471

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-05:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כאמור, המשחק הוכרז ב-E3 2010, וכרגע הוא המשחק הכי מצופה עבורי, לכל קונסולה.

הידעתם שבתחילה נינטנדו כמעט וויתרה על השימוש ב-MotionPlus? אנומה התנגד כי לדעתו זה לא ממש תורם לכיף, אך מיאמוטו חשב אחרת ולחץ.

מי שחשש מההדגמה המקרטעת, זה בשבילו:

ציטוט:

Keep in mind that Nintendo had a pretty dreadful live demo at its press conference, so anyone watching might be concerned that the game might not work as advertised. Watching that demo first hand I can tell you exactly why Miyamoto was having a problem: Wii Motion Plus can use the infrared sensor bar to recalibrate itself, and with the audience filled with devices emitting infrared, it was throwing off the device something fierce. I had the same problem when trying to play Wii Sports Resort last year in our video studio: infrared pollution

Luckily, the game works. The Wii MotionPlus definitely helps with Link's ability to slice and stab with 1:1 precision


מקור: IGN

ציטוט:

We're very relieved to report that the Motion Plus controls work sensationally accurately with Link's Sword. The in-game sword followed our arm's movements precisely as we waved it about. Better yet, directional slashes are recorded accurately on enemies and scenery. For example, running up to a giant mushroom and slashing at it left a range of cut marks in precisely the same path our sword passed through it


מקור: IGN

_________________

Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-06:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני כל כך מחכה למשחק הזה הוא נראה יפיפה

_________________
Image
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-06:59 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הגרפיקה מעצבנת אותי מאוווד...

מה לעזאזל הם חשבו כשהם דחפו גרפיקה של המשחקי לינק הקטן המעצבנים?! זה לא WW למען השם, תנו לי אפלה!! אני רוצה סגנון משחקי לינק הגדול.. אני רוצה TP אני רוצה OOT... המפלצות נראות מגוחכות... מזה הדבר הזה?!
ברור שאני אשחק בו.. אבל ביאס אותי תחת

_________________
Image
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-07:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני צריך לראות קצת תמונות, הגרפיקה בסרטונים לדעתי לא מציגה אותו טוב.
JayJayDimaggio
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-08:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פרטים חדשים נחשפים הישר מהתצוגה (אין לי כוח לתרגם)

- Links finds out there is a land below the clouds, but it’s controlled by evil forces
- When he finds out about this, a few things happens and he descends from the clouds
- Link is a boy who lives in Skyloft
- Skyloft is above the clouds
- Scene at the end of the trailer intended to be “impactful” since it’s important to the game’s story
- Miyamoto couldn’t make sure the game would be released this year, so he’s taking him time to make sure everything is right instead
- Team needs to add a few more dungeons, but it’s mostly complete
- Skyward Sword has intelligence, will take on the form shown in the art last year
- The Skyward Sword will become the Master Sword
- Sky very important
- Clouds banks “very impactful”
- Highlighted the cloud banks with the game’s art style
- Miyamoto was very big on the game’s art style
- Cezanne art influenced the game
- Players need to pay attention to enemies now
- Aonuma: “If we had kept the Twilight Princess art style, we’d be done already!”
- The traditional structure of Zelda games will be different in Skyward Sword
- Will have different clothes
- Easier to go select items/clothes, though it’s a bit different than past titles
- New pointing system that uses MotionPlus, can be compared to a 3D mouse

_________________
Image
הפסען
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 29 יול' 2009
הודעות: 130

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-09:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא אמרו שלא תהיה לו חרב? מה קרה שהם שינו את דעתם?

_________________
lidor_Sa
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-10:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא אני לא יודע אני לא סגור על כל הסיפור הזה

הוא גר בפאקינג עננים?! איפה הסיפור הקלאסי על "גיבור אגדי שמגיע ומציל את היירול" גאדמט! אם נוסחא עובדת, לא מתקנים אותה!!
20 משחקים זה עובד ככה.
וOOT הוא הראשון כרונולוגית אז פתאום תוקעים לי משחק שבעצם מתרחש מאות שנים לפני OOT?!

אני יותר ויותר מאוכזב קשות מהמשחק הזה...

_________________
Image
zaom
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 12 פבר' 2005
הודעות: 1300
מיקום: אזור מרכז.

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-11:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לידור, המשחק הזה יהיה הרבה יותר טוב מכל האכזבות שלך.
הוא בטוח יהיה יותר טוב מTP שהיה מצויין כי הם רק שיפרו את סגנון המשחק.

ציטוט:
- Players need to pay attention to enemies now

שורה גאונית ביותר, מעניין למה הכוונה פה.

_________________
Image
מדריך הWii U השלם
מדריך ה3DS השלם
biggoron
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-11:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

zaom כתב:
לידור, המשחק הזה יהיה הרבה יותר טוב מכל האכזבות שלך.
הוא בטוח יהיה יותר טוב מTP שהיה מצויין כי הם רק שיפרו את סגנון המשחק.

ציטוט:
- Players need to pay attention to enemies now

שורה גאונית ביותר, מעניין למה הכוונה פה.


ללידור: צפה להרבה יותר כי אם נאמר שהוא יהיה חדשני ובעל נוסחה משופרת
אז אני סומך עליהם שהם יפתיעו בעניין.


לעומר: מאוד פשוט והוא אמר את זה אתמול בזמן ההדגמה, שהאוייבים מגנים
על עצמם עם החרב בצורה מסויימת או הפרחים שצריך להרוג עם שיסוף אורכי או רוחבי
בהתאם, משמע שצריך לשים לב איך האוייב מתנהג או מגן על מנת לנצח.

_________________
מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-11:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

JayJayDimaggio כתב:

- Cezanne art influenced the game

ידעתי!!!

סוף סוף יש לי הזדמנות לנפנף בעובדה שעשיתי בגרות באמנות, אז הנה ציור של סזאן שממש מזכיר את הסגנון של המשחק
Image
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-12:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פשש..
הציור יפה שמח מאוד/מרוצה
ובאשר לזלדה..
OMG
התאכזבתי מהסגנון טיפלה, ציפתי למשהו אפל יותר...
המשך רוחני לTP או משהו..
לא נורא..
עדיין נראה אדיר..
מת שיצא שמח מאוד/מרוצה
אין סיכוי שיידחו כמו שעשו לTP, נכון?
אני  צריך שתבטיחו לי...
אגב, קניתי ויזה נטען, אז בקיץ אני הולך לשחק בOOT שמח מאוד/מרוצה

_________________
Image
biggoron
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-12:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

EpicShow כתב:

התאכזבתי מהסגנון טיפלה, ציפתי למשהו אפל יותר...
המשך רוחני לTP או משהו..
לא נורא..
עדיין נראה אדיר..
מת שיצא שמח מאוד/מרוצה
אין סיכוי שיידחו כמו שעשו לTP, נכון?
אני  צריך שתבטיחו לי...
אגב, קניתי ויזה נטען, אז בקיץ אני הולך לשחק בOOT שמח מאוד/מרוצה


בהחלט, גם אם הסיגנון שונה ממה שציפינו זה עדיין חדשני ומרענן וטוב שכך.

גם אם יידחו אז אני אומר "כל הטבה לטובה", אם יידחו כדי לפתור תקלות ולהפוך
אותו למושלם אז שכך יהיה, העיקר שיצא כותר איכותי.

_________________
מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-12:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הסגנון קצת איכזב אותי במסיבת עיתונאים אבל ככל שאני רואה יותר תמונות וצופה בטריילר יותר פעמים אני מתרגל אליו יותר ויותר
וזה 4 פעמים יותר במשפט.
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-12:36 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

וואו ציור יפה Image

הסיגנון בסדר ונראה יפה מאוד על הווי,
אבל באמת הצפיה הייתה למשהו אפל ורציני יותר...
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: רביעי יונ' 16, 2010 ב-12:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תכלס אני לא חושב שהם יכלו להיות יותר רציניים מTP, ובראיון עם אחד היוצרים הוא אמר במפורש ששימוש בסגנון של TP לא בא בחשבון.
זה דבר טוב שהם יצרו למשחק מראה חדש, האמת.

ונו, יש עוד שנה בערך. תנו להם צ'אנס
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016