| מחבר |
הודעה |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-00:08 |
 |
בס"ד
איפה ייצא לי הכי זול לקנות שני שלטים מקוריים ל-PlayStation 3?
תודה רבה! |
|
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-07:00 |
 |
לפי מה שאני זוכר המחירים הכי זולים לרב הם בסביבות ה-200ש"ח לשלט PS3 DS3 חדש
יש פה ב-Zavvi שלטים בכמה צבעים במחיר הזה (בערך 197ש"ח לשלט): קישור
יש גם ב-VGP ב-45 דולר קנדי לשלט - שזה זול (כ-162ש"ח) אבל המשלוח די מיקר
ואני זוכר שבדקתי לא מזמן ויצא לי שוב 200~ ככה: קישור
בחנויות בארץ המחיר נע בסביבות ה-250~300 ש"ח לצערי, אפשר למצוא ב-280 ראיתי במדיה-גיים
אחרי בדיקה ראיתי שיש ב-245 ב-VGS וב-255 באנדר-דוג
בנוסף, יש איזושהי חנות וירטואלית שנקראת גיים-קלאב, לא שמעתי עליה בעבר אבל נראה שהם מוכרים
שלטים ב-200 ש"ח אם כי המלאי אזל וכתוב שיהיו עוד ב-28 לחודש, אולי שווה לבדוק: קישור
תחשוב אם אתה מעדיף לקנות בארץ או להזמין מחו"ל ותראה איפה יוצא לך הכי זול\שווה אם זה בחנות בארץ
אז אתה יכול לשאול אולי אם יעשו לך הנחה לשני שלטים אבל גם לא אמור להוזיל יותר מדי אם בכל
מקווה שעזרתי, בהצלחה!  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-07:36 |
 |
|
|
 |
Anbu
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-09:51 |
 |
ממה שלקוחות מספרים לי אני ממליץ לך להיזהר מחנויות בארץ שמוכרות את השלטים שלהם מתחת ל200 שקל... בדר"כ הם מזויפים ועובדים על הפנים.
תזמין מזאבי או VGP באמת =P |
_________________

 |
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-17:58 |
 |
דיל אקסטרים גם מציעים (משלוח חינם) אבל שים לב לפרטים הקטנים, ויצא לי לראות לא מעט כאלו באייביי במחיר יותר טוב מהחנויות האינטרנטיות. |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שלישי מאי 24, 2011 ב-20:15 |
 |
פעם אחרונה שבדקתי באיבי עלה 17 דולר ועוד 20 דולר משלוח מה שיוצא משהוא כמו 150 שקל בהגזמה. |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שישי יונ' 03, 2011 ב-14:02 |
 |
תגידו, אם יש לי מכשיר אירופאי, אני יכול לקנות שלטים מחנות אמריקאית? כלומר, שלט אמריקאי יעבוד על מכשיר אירופאי?
תודה! |
|
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שישי יונ' 03, 2011 ב-14:37 |
 |
כן |
_________________
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שישי יונ' 03, 2011 ב-17:47 |
 |
ב-99.9% מהמקרים אין שום הגבלת איזורים באביזרים אז אין לך מה לדאוג  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
|
|
|
|