חנות ספרדית שמה ברשימת המשחקים שלה משחק שעפ"י שמו מן הסתם זה כנראה הולך להיות אוסף של כל משחקי הDMC, בזמן שה3 תהיה הגרסא המיוחדת עם האופציה לרמת קושי קלה יותר ממה שהגרסא המקורית הציאה (בגרסא המקורית ההארד מווד היפני היה הנורמל מווד בגרסא האמריקאית)
בנוסף נחשפה קופסא, לא בטוח אם זה אמת או לא בשלב זה אבל נראה שזה לא שקר עפ"י הקופסא.
_________________
Anbu שחקן גיבור
הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה
פורסם:
שישי יונ' 17, 2011 ב-19:50
נצטרך לחכות ולראות אם זה באמת אמיתי או לא..
נשמע דווקא די הגיוני לדעתי.
אף פעם לא אהבתי את המשחק למען האמת אבל יכול להיות שאני בכל זאת אתן לזה עוד צ'אנס חח
_________________
Meta Ridley חבר צוות
הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
פורסם:
שישי יונ' 17, 2011 ב-21:23
אני שיחקתי רק קצת בראשון, אז אני מעוניין לקנות את זה ולשחק בכל הסדרה, כי ממה ששיחקתי בראשון נהנתי מאוד.
צפה בנושא הבא צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה