הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 סוני עוקצת את מיקרוסופט ונינטנדו צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-20:36 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Image



מנכ"ל חברת Sony, ג'ק טרטון (Jack Tretton) לא חסך במילים במהלך ריאיון, ותקף את נינטנדו ומיקרוסופט בעקיצות. במהלךהריאיון, טרטון שיבח את ה-PlayStation 3 ואת חומרתה החזקה, שכוללת גם כונן קשיח וגם נגן Blu-Ray.

לקריאת הידיעה המלאה, לחצו כאן.




דעתי? גועל נפש של חברה. אבל זה לא מפתיע אותי. היו הרבה יציאות כאלה של סוני. ובכלל, במהלך מסיבת העיתונאים שלהם ב-E3 האחרון, הרגשתי שאני צופה בחברה שוויצרית.

ואיזו זכות יש לו להעליב את הקונסולות של נינטנדו? כדי לשחק במשחקים לא צריך להיות בגיל ספציפי, וכל אחד יכול לשחק במריו אם זה מסב לו הנאה, אפילו אם זה נראה משחק לילדים.

ובכלל, תראו מי מדבר. הוצאתם משחק שנקרא EyePet לאחרונה, סוני?
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-20:43 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ואווו גם הרדיסק וגם כונן בלו ריי לא יאומן

כאילו זה עולה מליון דולר שני המוצרים עולים 600-700 שקל ביחד.

ועוד במיוחד שעל ההרדיסק של הPS3 אי אפשר להתקין תמשחקים שקונים בדיסק שהיא פונקציה מאוד שימושית.

נכון אתה מוכר מוצר מאוד מצליח אבל כרגע מבחינת מכירות אתה מפגר אחרי המתחרים אז מאיפה באה ההתנשאות הזאת.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-20:46 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יניר, זה כבר ידוע שסוני הם חבורה של שוויצרים. ראית את E3 האחרון? איזו התנשאות! מתברברים על על התלת מימד ועל ה-Move, ומתנהגים כאילו הם הראשונים בעולם שעושים את הדברים האלה.

ועוד לא התחלתי לדבר על הליצן העלוב, קווין באטלר.
zaom
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 12 פבר' 2005
הודעות: 1300
מיקום: אזור מרכז.

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-21:31 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

שיבוא לישראל, הרבה אנשים שלא מבינים בגיימינג יאהבו אותו פה.
סוני תמיד היו כאלו, ותמיד ישארו. ובדיוק ככה גם מעריצי סוני, רק יורדים על המתחרים ולא רואים את הטוב אצל אחרים.
וד"א, גיימבוי זה ממש לא לילדים קטנים.

_________________
Image
מדריך הWii U השלם
מדריך ה3DS השלם
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-21:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אפרופו, עומר, בהמשך לשיחה שלנו.

אתמול, בבית הספר, מישהו ראה אותי עם ה-3DS, ואמר כזה "מה זה, DS? מה, אתה בכיתה ו'?", ובא להסתכל. הוא ראה את התפריט, ראה שיש מצלמה, ראה שיש תלת מימד, ואז אמר "אה, סתם לכלכתי".

מה לעזאזל?!
DARKES
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 28 יול' 2006
הודעות: 789

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-23:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נו בטח שמשחקים בגיימבוי בטיסות, הסוללה של הPSP נגמרת עוד לפני שהמטוס ממריא.
בקיצור מה שקורה זה שסוני מעתיקים מנינטנדו (כבר עשרות שנים) ואז הם מראים שיש להם בלו ריי וקונן קשיח כדי להראות שהזיוף מתעלה על המקור ושזה בכלל לא זיוף אלא מכשיר חדשני.(כלומר לקחו את הווי הקלאסי -> צבעו אותו בשחור -> הוסיפו לו חומרה חזקה + בלוריי + קונן קשיח והרי לכם מכשיר חדשני!)

_________________
ציטוטים נבחרים:
ספוילר:


vg4ever כתב:
meir22 כתב:
קצת נכון אני נוב אבל יש לי גם סוני 3 אבל אף פעם לא כל כך הצלחתי להבין את הקונסולות אחרות היה לי פעם גימבוי


אחי אתה נשמה  מוגבל אם איך שאתה מנסה להביא את עצמך

רונן יצחק כתב:

אבל ההורים לא צריכים לדעת, נכון? אם תבוא, אני אתן לך סוכריה על מקל. כדאי לך.

Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-23:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

DARKES כתב:
נו בטח שמשחקים בגיימבוי בטיסות, הסוללה של הPSP נגמרת עוד לפני שהמטוס ממריא.
בקיצור מה שקורה זה שסוני מעתיקים מנינטנדו (כבר עשרות שנים) ואז הם מראים שיש להם בלו ריי וקונן קשיח כדי להראות שהזיוף מתעלה על המקור ושזה בכלל לא זיוף אלא מכשיר חדשני.(כלומר לקחו את הווי הקלאסי -> צבעו אותו בשחור -> הוסיפו לו חומרה חזקה + בלוריי + קונן קשיח והרי לכם מכשיר חדשני!)


למען ההגינות סוני לעולם לא הצהירו שהם חדשנים "רק עושה את הכל" לעולם לא אמרו שהוא חדשני פשוט לקחו את 90 אחוז ממה שהוכח כטוב(חוץ מהבלוריי שלא ידעו מי טוב יותר בתקופתו) ודחפו את זה במכשיר אחד.

הם העתיקו בכלליות תשליטת תנועה עם שלטי הסיקסקס, שלטי המוב שהם העתקה ושיפור של הקיים באו מאוחר יותר.

כל מה שנאמר פה זה לשם ההגינות וזה אחלה מכשיר, אבל לא כל מה שכתבתה נכון.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
DARKES
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 28 יול' 2006
הודעות: 789

הודעהפורסם: שבת אפר' 09, 2011 ב-23:57 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Yaniryb כתב:
DARKES כתב:
נו בטח שמשחקים בגיימבוי בטיסות, הסוללה של הPSP נגמרת עוד לפני שהמטוס ממריא.
בקיצור מה שקורה זה שסוני מעתיקים מנינטנדו (כבר עשרות שנים) ואז הם מראים שיש להם בלו ריי וקונן קשיח כדי להראות שהזיוף מתעלה על המקור ושזה בכלל לא זיוף אלא מכשיר חדשני.(כלומר לקחו את הווי הקלאסי -> צבעו אותו בשחור -> הוסיפו לו חומרה חזקה + בלוריי + קונן קשיח והרי לכם מכשיר חדשני!)


למען ההגינות סוני לעולם לא הצהירו שהם חדשנים "רק עושה את הכל" לעולם לא אמרו שהוא חדשני פשוט לקחו את 90 אחוז ממה שהוכח כטוב(חוץ מהבלוריי שלא ידעו מי טוב יותר בתקופתו) ודחפו את זה במכשיר אחד.

הם העתיקו בכלליות תשליטת תנועה עם שלטי הסיקסקס, שלטי המוב שהם העתקה ושיפור של הקיים באו מאוחר יותר.

כל מה שנאמר פה זה לשם ההגינות וזה אחלה מכשיר, אבל לא כל מה שכתבתה נכון.

כן זו הייתה הודעה דיי צינית.
אבל כבר שנים שסוני מעתיקים מנינטנדו.

_________________
ציטוטים נבחרים:
ספוילר:


vg4ever כתב:
meir22 כתב:
קצת נכון אני נוב אבל יש לי גם סוני 3 אבל אף פעם לא כל כך הצלחתי להבין את הקונסולות אחרות היה לי פעם גימבוי


אחי אתה נשמה  מוגבל אם איך שאתה מנסה להביא את עצמך

רונן יצחק כתב:

אבל ההורים לא צריכים לדעת, נכון? אם תבוא, אני אתן לך סוכריה על מקל. כדאי לך.

Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-00:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

צודק.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-00:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הכי מצחיק זה שהם מתנהגים כאילו הם המציאו את כל זה.
Omerme
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 06 מאי 2006
הודעות: 278
מיקום: מ: קופסא

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-00:28 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

GolanBerlin כתב:
אפרופו, עומר, בהמשך לשיחה שלנו.

אתמול, בבית הספר, מישהו ראה אותי עם ה-3DS, ואמר כזה "מה זה, DS? מה, אתה בכיתה ו'?", ובא להסתכל. הוא ראה את התפריט, ראה שיש מצלמה, ראה שיש תלת מימד, ואז אמר "אה, סתם לכלכתי".

מה לעזאזל?!

אצלי דווקא כולם ממש התלהבו מזה וכמה אפילו זיהו שזה 3DS.
ואז עוד יותר התלהבו כשהם ראו את ה3D עצמו. כמה ניסו לגעת במסך או להעביר יד מאחוריו. מבדר.
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-02:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אבל אתם יודעים מה? בדבר אחד הוא צודק.

תמיד אני מפחד להוציא את ה-3DS בפומבי, מחשש שיצחקו עליי.

מעתה והלאה, אני שם זין.
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-10:32 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

חברה, מה זה ההתנשאות, שנאה ובורות האלה? אני ממש לא מכיר אותכם ככה...

קודם כל, הראיון הזה מקורו באתר טק נט (לפחות אני לא הצלחתי למצוא את הראיון עצמו) והוא מצוטט שם בחלקים ובצורה מאוד מאוד מאוד מגמתית, אני בספק שמנכ"ל SCEA (Sony Computer Entertainment America) ידבר ככה בלי קונטקסט רלוונטי.

דבר שני, שימו לב שאין שם אף התייחסות ישירה שלו, לא לאקס בוקס ולא לויי, פשוט כתוב "בנושא X נאמר Y", זה סממן חזק מאוד של עריכה מגמתית בשביל לגרום לדברים שהוא אומר להשמע הרבה יותר גרועים/שערורייתיים ממה שהם.

ואגב, הוא אמר "בני 20 פלוס לא ישחקו בגיימבוי למיניהם בטיסות בגלל שאין שם משהו שמושך את תשומת ליבם" ואת האמת, זה לא כזה רחוק מהאמת. יש הרבה מאוד תוכן בDS ובGBA שלא רלוונטי לטווח גילאים של ה20+ או שרלוונטי אבל כלאחר יד.

_________________

Image

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-11:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

I.T.P כתב:
חברה, מה זה ההתנשאות, שנאה ובורות האלה? אני ממש לא מכיר אותכם ככה...


את אותם מילים אתה יכול להגיד גם על Sony.
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: ראשון אפר' 10, 2011 ב-11:23 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אבל...

א) זה בן אדם אחד

ב) זה כתבה ענקית, והתייחסת לחלקים קטנים מאוד שלה, והתייחסת אליהם מחוץ מקונטקסט (התוכן) שבו הם נאמרו.

ג) לא מצאתי בשום מקום את הראיון המקורי, מה שצוטט ופורסם בכל מקום זה ציטוטים נקודתיים וחלקיים, שנראה שהם נכתבו בצורה מגמתית (מכוונת כנגד משהו) כדיי להשמע מסעירים.



אם תמצא לי את כל הראיון איתו, ותוכל בפה מלא להגיד לי מהראיון שהוא בז למתחרים (בניגוד להוגה את דעתו או מביע גאווה במוצרים שלו) אז אני אסכים עם חלק ממה שאתה אומר. זה עדיין לא סיבה להתחיל להמציא דברי, "סוני גונבת טכנולוגיות" "סוני טוענת X Y וZ" וכו'.

_________________

Image

Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016