ConSouls
 משתמש
 סיסמה
הרשמה | שכחתי סיסמה
מהי קונסולת הדור השמיני הבייתית הראשונה שרכשתם או מתכננים לרכוש?
Wii-U

Xbox One

PlayStation 4

אין תכנון לרכוש אף אחת


אם ברשותך משתמש רשום, אנא התחבר לפני ההצבעה
לקבלת עדכונים, תחרויות, הזמנות לארועים ועוד - הרשמו לעלון שלנו!

שם:       
דוא"ל:    
לא למלא:
         





תרגום מהיר

!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר

Firefox - מומלץ


     

     

     

שמור אותנו בדלישס!      





חדשות

Guitar Hero: Warriors of Rock נגד Rock Band 3
נכתב ע"י יניב לוין בתאריך
28 באוגוסט 2010

המאבק בין שתי הסדרות הפופולאריות Guitar Hero ו-Rock Band ממשיך כשכותר ראשי חדש יוצא לכל אחת מהן ממש בקרוב, ואנו עדיין מתלבטים באיזה מהם לבחור.

 

הכל החל מהמשחק הראשון, פחות או יותר, בז'אנר - Guitar Hero שסך הכל נתן לנו אפשרות לנגן בגיטרה בעלת חמישה כפתורים שמאפשרת גם לאלו שלא ממש יודעים לנגן בגיטרה - להרגיש קצת כוכבי-רוק, משם, הסדרה המשיכה להתקדם עם הפרסום וההצלחה, רשימות השירים גדלו, יצאו כותרי ספין-אוף, החברה המפתחת המקורית של המשחק עברה ליצור משחק חדש בז'אנר שידוע כ-Rock Band בעוד שחברה אחרת - Neversoft החליפה אותה בהמשכת פיתוח Guitar Hero.

 

 

"המאבק" בין שתי הסדרות החל, בכל משחק חדש כל כל מפתחת השתדלה לבחור סט שירים טוב יותר, להוסיף אפשרויות חדשות, תכני הורדה חדשים, עוד ועוד כלים ואביזרים לנגן איתם - תופים, מיקרופון ובקרוב, גם אורגן.

 

מבחינת כלי הנגינה, בכל פעם כל חברה משפרת את הכלים עם אפשרויות, כפתורים ועיצובים חדשים, אז מה חדש הפעם?

הגיטרה החדשה של Guitar Hero: Warriors of Rock מאפשרת לכם בעצם להחליף את העיצוב של הגיטרה לגמריי ובקלות, כל האלקטרוניקה והמכשור שבתוך הגיטרה הפעם נמצאים בצוואר - כך שבקלות תוכלו לשלוף את הגוף ולהחליפו בעיצוב אחר, העיצוב הפעם הרבה יותר עתידני/חדשני, עיצובים מגניבים יימכרו בחנויות וידוע שקיים עיצוב אחד אקסקלוסיבי להזמנות מוקדמות של המשחק ברשת GameStop.

 

 

Rock Band 3 מצד שני מציגים שתי גיטרות חדשות וממשיכים באותו כיוון, ייצור גיטרות כמה שיותר מציאותיות - האחת בעיצוב Fender Squier Stratocaste, והשנייה בעיצוב Fender Mustang ותשמש בעיקר למצב ה-Pro (מתקדמים) במשחק והמוד החדש שידמה נגינה של ממש בגיטרה ומתיימר ממש ללמד אתכם לנגן יחליף בעצם את חמשת הכפתורים המוכרים  ב-102 כפתורים(!) לאורך הצוואר בכדי לדמות מיתרים.

מלבד זאת כפי שנאמר המשחק יציע לראשונה אפשרות נגינה באורגן ככלי בלהקה, האביזר עצמו מכיל 25 מקשים וגם הוא מותאם למוד רגיל - שבו לא תצטרכו ממש לדייק ולהשתמש בכל המקשים, וגם למוד Pro שבו הדיוק יהיה קריטי.

כמו כן, ידוע שייצא אביזר מיוחד שיאפשר לכם להפוך כל אורגן רגיל לשחיק!

 

 

לא נרחיב עוד הרבה על החידושים ואפשרויות החדשות במשחקים, כרגיל כל משחק מכיל מצבי משחק שונים, דמויות, מולטיפלייר ועוד ועוד, אך נעבור כרגע ישר לאחת הנקודות המשפיעות ביותר על ההחלטה איזה מבין המשחקים לרכוש - רשימת השירים, הרי אנחנו רוצים לנגן שירים שאנחנו אוהבים, לא?

 

לפנייכם שתי רשימות השירים לשיפוטכם יחד עם פרטים ותאריכי יציאה של כל משחק, המשיכו לעמוד הבא!

 



1 2 3


תגובות
 3
כתוב תגובה הדפס כתבה הרשם להזנה
שמור ושתף



תגובות

1. נכתב ע"י GolanBerlin בתאריך 28 באוגוסט 2010 בשעה 22:10 דיווח

כתבה מאד יפה, יניב. תודה!



2. נכתב ע"י PT בתאריך 30 באוגוסט 2010 בשעה 13:01 דיווח

ברור שרוקבנד :P



3. נכתב ע"י megadeoxys בתאריך 29 בספטמבר 2010 בשעה 22:10 דיווח

ראוי לציין שכנראה יש לך טעות קריטית בעמוד הראשון: הגיטרה לא יכולה להיות בעיצוב סקוויר, סקוויר זה בסה"כ הסאב דיוויז'ן הזולה של פנדר. הגיטרה בעיצוב פנדר סטראטוקסטר.




רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, בכדי להגיב התחברו למערכת
דרך פאנל הכניסה שבצד שמאל למעלה.
אם אינכם רשומים לחצו כאן להרשמה מידית לאתר ולפורום.



600 / תווים נותרו לתגובה