ConSouls
 משתמש
 סיסמה
הרשמה | שכחתי סיסמה
מהי קונסולת הדור השמיני הבייתית הראשונה שרכשתם או מתכננים לרכוש?
Wii-U

Xbox One

PlayStation 4

אין תכנון לרכוש אף אחת


אם ברשותך משתמש רשום, אנא התחבר לפני ההצבעה
לקבלת עדכונים, תחרויות, הזמנות לארועים ועוד - הרשמו לעלון שלנו!

שם:       
דוא"ל:    
לא למלא:
         





תרגום מהיר

!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר

Firefox - מומלץ


     

     

     

שמור אותנו בדלישס!      





 ביקורת

Jak and Daxter: The Precursor Legacy HD - ביקורת
נכתב ע"י Meta Ridley בתאריך
10 ביולי 2012


Jak and Daxter: The Precursor Legacy HD
מפתחת: Naughty Dog
מפיצה: Sony CE
תאריך יציאה: 07/02/2012
ז'אנר: פלטפורמה
פלטפורמות: PS3, PS2





 

כיום אין ממש צורך להציג את החברה Naughty Dog, אשר הביאה לנו משחקים כמו Uncharted ו-Crash Bandicoot. בשנות ה-2000, לאחר שראו את החומרה החדשה של סוני, ה-Playstation 2, החליטו Naughty Dog שלקונסולה הבאה הם רוצים לעשות משהו חדש, ולהשתמש בכל הכוח של הקונסולה בשביל זה. לא הרבה אחרי השחרור של הקונסולה, שיחררה החברה את המשחק החדש שלה, Jak and Daxter: The Precursor Legacy.

 

אם תרצו לחוות את המשחק כיום, ניתן לקנות אותו בגרסת HD ל-PS3 דרך ה-Jak and Daxter Collection הכולל בתוכו את שלושת משחקי הסדרה. בגרסא זו ישנה גרפיקה משופרת מהגרסא המקורית, ותוספת של גביעים היאפשרו לנסות להשיג הכל במשחק.

 

 

 

 

הסיפור מספר על סוג של אלף בשם ג'אק וחברו הטוב דקסטר. השניים יוצאים אל האי המיסטי, על אף אזהרות שקיבלו לא להתקרב למקום. הצמד מגיע לאי אך מתגלה ע"י אויבים ומתחיל קרב, שבסופו פיצוץ מעיף את דקסטר אל בריכה של איקו אפל (Eco, חומר עתיק הנוצר ע"י הפריקרסרים, היצורים החזקים ביקום).

 

כתוצאה מכך, משתנה דקסטר לאוטסל (סוג של הכלאה בין לוטרה לסמור). השניים חוזרים אל הכפר שלהם, שם הם מתייעצים עם החכם סיימוס, אשר אומר להם שעליהם להיפגש עם גול, המאסטר של האיקו האפל, כדי שדקסטר ישתנה. ג'אק ודקסטר יוצאים למסע כדי לפגוש את גול ולהחזיר את דקסטר למצבו המקורי. הסיפור במשחק אינו עמוק במיוחד אבל הוא עושה את עבודתו נאמנה בעזרת הומור טוב בחלקים רבים של המשחק.

 

כאשר מתחילים את המשחק, נמצאים ג'אק ודקסטר באיזור שבו יש גישה ל-3 שלבים, בנוסף לאיזור המרכזי שהוא הכפר שלהם. כדי להגיע לאיזורים נוספים במשחק, צריכים ג'אק ודקסטר להשיג מספיק Power Cells שבעזרתם יפתחו את הגישה לאיזור הבא. ניתן להשיג את ה-Power Cells על ידי פתירת בעיות של תושבי הכפר, מציאתם בטבע בשלבים ועשיית דברים מסויימים בשלבים. לאחר שמשיגים מספיק Power Cells באיזור המסויים, ניתנת הגישה לאיזור הבא במשחק.

 

 

jak-daxter-1-1

 

 

בנוסף לאסיפתם של ה-Power Cells, ישנם בשלבים גם את ה-Precursor Orbs. בכל שלב יש בערך 200 מהם והם מפוזרים בכל עבר. על ידי אסיפתם ניתן לשלם בכפר לאנשים על מנת שיתנו לך Power Cells. והדבר האחרון שישנו בכל שלב, אלה קופסאות שבתוכן ישנם Scout Flys. בכל שלב יש 7 מהם, וכאשר אוספים את כל השבעה מקבלים Power Cell נוסף.

 

בכפר עצמו יכולים הם לדבר עם תושבי הכפר ולעזור להם בבעיותיהם, שבתמורה לפתירתן תקבלו מהם Power Cells. חלק מהבעיות יכולות להיות נתינה של של מספר מסויים של Precursor Orbs או לעשות בשבילם משהו באחד השלבים במשחק. העולם במשחק הינו עולם אחד גדול, כל השלבים מחוברים אחד לשני ואין מעבר לתוך שלבים דרך שער או מעבר בין שלב לשלב כמו שהיה נהוג בפלטפורמרים עד אז.

 



1 2
תגובות
 2
כתוב תגובה הדפס כתבה הרשם להזנה
שמור ושתף



תגובות

1. נכתב ע"י hcsp1 בתאריך 10 ביולי 2012 בשעה 16:04 דיווח

בהחלט משחק מעולה, אחד ממשחקי הילדות שלי.
אחלה ביקורת!



2. נכתב ע"י guyho בתאריך 10 ביולי 2012 בשעה 18:06 דיווח

ביקורת מצוינת! אשקול לנסות את הסדרה בהזדמנות D:




רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, בכדי להגיב התחברו למערכת
דרך פאנל הכניסה שבצד שמאל למעלה.
אם אינכם רשומים לחצו כאן להרשמה מידית לאתר ולפורום.



600 / תווים נותרו לתגובה