הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 Skylanders: Spyro's Adventure צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-07:22 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אז אחרי שנתיים בהם לא שמענו כלום מהדרקון הסגול, אתמול הוכרז שהוא יהיה במשחק חדש. המשחק יעשה שימוש בצעצועים, שתוכלו להביא להם חיים לתוך המשחק. אפשר לסיים את המשחק בעזרת בובה אחת, אבל יוצרי המשחק אקטיביז'ן היו מעדיפים שהשחקן יאסוף את כל הבובות.
המשחק נראה שישנה את המראה של ספיירו במעט ממה שהוא היה בעבר.

להיות כנה, אני לא יודע מה לחשוב. מצד אחד אני שמח שספיירו חי (עדיין סדרה מיוחדת מהילדות שלי) מצד שני השינוי הזה נראה לי מאוד MEH, לא אכפת לי ממש מהדמויות האחרות (אם אלה היו הדמויות הקלאסיות כמו האנטר, ה4 מספיירו 3, ספארקס ועוד דמויות מהמשחקים הראשונים) אז זה היה מגניב, אבל אלה דמויות שאני לא מכיר ולא ממש אכפת לי מהם........
אה כן וניטפיק קטן, אני לא אוהב את המודל של ספיירו במשחק, קשה לי להגיד מה הבעיה העיקרית שלי איתו אבל בכללי אני לא אוהב אותו.
המשחק צפוי לצאת בסתיו

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-08:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אוקיי... נראה לגמרי אידיוטי לטעמי! ספיירו נראה איום ונורא! והרעיון נשמע ונראה דפוק! אם זה מה שעושים עם ספיירו אני חושב שהסרט שרצו לעשות היה יותר מכובד מזה! גם אמרו שהמשחק מיועד לילדים בגיל 6-12... אני אוציא על זה 350 שקל?! נראה לכם?! ואפיק, לפי זה ספיירו לא נראה חי, זה נראה כאילו אקטיוויז'ן שואבת לו את החיים!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-08:56 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
אוקיי... נראה לגמרי אידיוטי לטעמי! ספיירו נראה איום ונורא! והרעיון נשמע ונראה דפוק! אם זה מה שעושים עם ספיירו אני חושב שהסרט שרצו לעשות היה יותר מכובד מזה! גם אמרו שהמשחק מיועד לילדים בגיל 6-12... אני אוציא על זה 350 שקל?! נראה לכם?! ואפיק, לפי זה ספיירו לא נראה חי, זה נראה כאילו אקטיוויז'ן שואבת לו את החיים!

אני מסכים עם מה שאתה אומר, אבל עדיין אני שמח לראות שספיירו עדיין לא מת...

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:06 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Meta Ridley כתב:
hcsp1 כתב:
אוקיי... נראה לגמרי אידיוטי לטעמי! ספיירו נראה איום ונורא! והרעיון נשמע ונראה דפוק! אם זה מה שעושים עם ספיירו אני חושב שהסרט שרצו לעשות היה יותר מכובד מזה! גם אמרו שהמשחק מיועד לילדים בגיל 6-12... אני אוציא על זה 350 שקל?! נראה לכם?! ואפיק, לפי זה ספיירו לא נראה חי, זה נראה כאילו אקטיוויז'ן שואבת לו את החיים!

אני מסכים עם מה שאתה אומר, אבל עדיין אני שמח לראות שספיירו עדיין לא מת...

גם אני שמח לראות שהוא עוד חיי ושיוצאים משחקים אחרי שנתיים וחצי שלא יצא כלום, אבל חיכיתי לפאקינג פלאטפורמר לא לז'אנר חדש "שמחדש הכל", הדבר הכי טוב במשחק הזה הוא שהכותבים של צעצוע של סיפור כותבים את התסריט(במקרה מצאתי בוויקיפדיה את המידע הזה)... אני מאוד מאוכזב ואני בטוח שהמון מעריצים הולכים לכעוס על זה.
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

וחבל מאוד שאין סימן להאנטר............. הוא לא מגניב בלג'נד אוף ספיירו בכלל הוא סתם "מדריך רוחני" או בולשיט כזה.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

שיט! יש שמועות שעושים לקראש את אותו הדבר! זה לא מאושר אבל אם זה נכון אני טס לאקטוויזין עם מחבט בייסבול ולהביור!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
שיט! יש שמועות שעושים לקראש את אותו הדבר! זה לא מאושר אבל אם זה נכון אני טס לאקטוויזין עם מחבט בייסבול ולהביור!

לי לא תהיה בעיה כל עוד אני רק אדע שלא נטשו אותו....

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא ינטשו אותו אבל אפשר לעשות... אני לא יודע... פלטפורמר! ולא להפוך אותו ליצור מניטורי שנראה כמו הכלאה של סטיץ' עם איזה יצור לא ידוע!

דרך אגב, אין לא את ספארקס, לא האנטר ולא אף אחד משתי הסדרות האחרות...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:31 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
לא ינטשו אותו אבל אפשר לעשות... אני לא יודע... פלטפורמר! ולא להפוך אותו ליצור מניטורי שנראה כמו הכלאה של סטיץ' עם איזה יצור לא ידוע!

דרך אגב, אין לא את ספארקס, לא האנטר ולא אף אחד משתי הסדרות האחרות...

גם את ספארקס אין?..........................................................

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:34 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Meta Ridley כתב:
hcsp1 כתב:
לא ינטשו אותו אבל אפשר לעשות... אני לא יודע... פלטפורמר! ולא להפוך אותו ליצור מניטורי שנראה כמו הכלאה של סטיץ' עם איזה יצור לא ידוע!

דרך אגב, אין לא את ספארקס, לא האנטר ולא אף אחד משתי הסדרות האחרות...

גם את ספארקס אין?..........................................................

אין... זה רק המפלץ שמעזים לקרוא לו ספיירו ועוד תריליארד דמויות שאף אחד לא מכיר ואף אחד לא שם עליהן כלום!
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Meta Ridley כתב:
hcsp1 כתב:
אוקיי... נראה לגמרי אידיוטי לטעמי! ספיירו נראה איום ונורא! והרעיון נשמע ונראה דפוק! אם זה מה שעושים עם ספיירו אני חושב שהסרט שרצו לעשות היה יותר מכובד מזה! גם אמרו שהמשחק מיועד לילדים בגיל 6-12... אני אוציא על זה 350 שקל?! נראה לכם?! ואפיק, לפי זה ספיירו לא נראה חי, זה נראה כאילו אקטיוויז'ן שואבת לו את החיים!

אני מסכים עם מה שאתה אומר, אבל עדיין אני שמח לראות שספיירו עדיין לא מת...

הראל, בקשר לגיל- ספיירו תמיד היה מיועד גם לילדים קטנים, זה לא צריך להפריע לך.
המשחק לטעמי לא נראה משהו בכלל והקונספט של הבובות נשמע מפגר אבל נחכה ונראה.

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני עדיין רוצה לראות איך יהיה המשחק, אולי אני אהנה ממנו בסופו של דבר (דגש גדול על אולי).

ואני בטח אקנה אותו לפס3, כי צריך את הדבר הזה של הבובות, ולקנות את זה לווי יהיה בעייתי אם זה מהכסף שלי (אבא שלי: למה אתה לא מוריד את זה, רק בשביל הבובות?)

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-09:49 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

איל לא הבנת... אני יודע שספיירו היה מיועד גם לילדים קטנים, זו סדרה שמיועדת לכולם. אבל פה החברה ממש אמרה לנו בפרצוף שהם מכוונים לילדים בני 6-12 ולא כחוויה לכל הגיימרים. זה מה שמפריע לי. צריך לחכות עד שנראה יותר אבל לדעתי אני אוותר על זה.

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
MARIO
שחקן על
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-13:59 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

המעמד של ספיירו במשחק הזה הוא בסך הכל שם. הסדרה שלו כבר מתה מזמן.

חבל שהספיירו הזה מכוער כל כך!
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת פבר' 12, 2011 ב-14:14 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

MARIO כתב:
המעמד של ספיירו במשחק הזה הוא בסך הכל שם. הסדרה שלו כבר מתה מזמן.

חבל שהספיירו הזה מכוער כל כך!

זה חבל מאוד, ספיירו היה טוב מאוד בשנות ה90 המאוחרות.......עצוב לי אישית. עליו ועל קראש

_________________
Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016