הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 דיון הציורים צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:32 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תודה איל! Smile

לכבוד יציאת פלייסטיישן מוב הירוס...







ג'ק יצא קצת מוזר אבל ניחא...
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:43 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הממ... ת'אמת ג'ק יצא מצויין וגם ראצ'ט וקלאנק מדהימים! אהבתי את דקסטר... וסליי יצא גם טוב אבל במבט ראשון הוא נראה מוזר... אבל עדיין יפה! ועוד משהו: ריימן 5 עד ריימן 16?!? באמת?!? איך היה לך כוח לכתוב סיפור ל-12 משחקים?!?

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אם תראה את המחברות האלה... תבין שסתם שיעמם לי ולקחתי כל מיני רעיונות ממשחקים אחרים וגם מכמה סדרות וסרטים... זה היה ביסודי, כיתה ה' במקסימום ויש שם כמה דברים מטומטמים לגמרי...

עשיתי גם סדרת מחברות לדקסטר(מג'ק ודקסטר כמובן) אבל זה היה בפרופורציות(היו לי 4) ומיכוון שעשיתי אותן בחטיבה(שיעמום ולמטרות צחוק עם חברים) הייתה עלילה בוגרת יותר מהריימנים אבל זה כבר לא לפה!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:57 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

hcsp1 כתב:
אם תראה את המחברות האלה... תבין שסתם שיעמם לי ולקחתי כל מיני רעיונות ממשחקים אחרים וגם מכמה סדרות וסרטים... זה היה ביסודי, כיתה ה' במקסימום ויש שם כמה דברים מטומטמים לגמרי...

עשיתי גם סדרת מחברות לדקסטר(מג'ק ודקסטר כמובן) אבל זה היה בפרופורציות(היו לי 4) ומיכוון שעשיתי אותן בחטיבה(שיעמום ולמטרות צחוק עם חברים) הייתה עלילה בוגרת יותר מהריימנים אבל זה כבר לא לפה!

סבבה. צודק זה להודעה פרטית. לא חשוב. אני כרגע מצייר את אחת הדמויות השנואות בתבל! אם תחברו אחד ועוד אחד (שנוא+ זה גיא ברור שהוא מצייר משהו מסוניק) תקבלו את מפוליס! עד כמה שאנשים שונאים אותו, כיף לצייר אותו... כשאני אסיים אני אעלה.

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
TheOrev
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע

הודעהפורסם: חמישי מרץ 10, 2011 ב-02:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אין לי כישרון ציור בשיט.
הלוואי והיה לי כישרון ציור, אז הייתי יכול להביע את עצמי בצורה סוריאליסטית.
מה שכן אבל, זה שאני תמיד מצייר בשולי הדפים שלי בזמן הלימודים.
ציורים זעירים, בעיקר של פרצופים הוזיים...


משהו משנת 2004
Image

משהו משנת 2002

Image

_________________
" אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson
SR-388
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 164

הודעהפורסם: חמישי מרץ 10, 2011 ב-15:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כבר מודיע מראש, איכות הסריקה של הסורק שלי פשוט זוועתית. תכיף תבינו למה.
תתנחמו בזה שהציורים האלה נראים הרבה יותר טוב מול עין אנושית.

Image

Image
Image
Image
Image
Image


Image

deviantart - מעלה לשם ציורים שלי פעם בכמה זמן. מוזמנים לבקר.

_________________
Image
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-19:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Image



Image

Image
megadeoxys
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:28 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יו די בנוש גמרתי

וזה בכלל לא כי אמרת לי לבוא להגיד את זה בפייסבוק



סתם סתם, אחלה דברים. הלוואי לי היה כישרון. באיזשהו שלב ידעתי לצייר ממש יפה ואז פשוט הפסקתי.

_________________
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יא בן זורחת השמש אחרי המחמאות שזרקתי לך על הסרטון רן וסטימפי ככה אתה מלשין!
megadeoxys
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אחי הסיבה שאף אחד לא רואה את זה כי הם מוטרדים מדי מהתגובות שלך

_________________
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?

כי זה קצת מטריד...


למרות שאהבתי את של SR 388  Image

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!

נערך לאחרונה על-ידי Yaniryb בתאריך חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:30, סך-הכל נערך פעם אחת
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני יכול להישבע שהייתי ילד עשיתי כזה כמה נקודות על דף ואז שחיברתי בניהם יצא לי את מאטל גריימון. מאז ניסיתי את זה הרבה פעמים, וזה תמיד נכשל Sad

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שישי מרץ 18, 2011 ב-09:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עוד כמה...

[/URL



Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שישי מרץ 18, 2011 ב-12:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Yaniryb כתב:
אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?

כי זה קצת מטריד...


למרות שאהבתי את של SR 388  Image

BEEN THERE DONE THAT
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שישי מרץ 18, 2011 ב-21:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Kazura כתב:
Yaniryb כתב:
אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?

כי זה קצת מטריד...

למרות שאהבתי את של SR 388  Image

BEEN THERE DONE THAT Image


פסיכיטאר או אברבנל מומלץ בחום Image

אגב HSCP1 אני מבין שבבצפר משעמם רצח Image

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016