| מחבר |
הודעה |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שבת מאי 07, 2011 ב-22:48 |
 |
טוב שלום לכולם אני קנאתי סוני 3 ואני צריך לחבר אותו לרשת יש לי כבר ראוטר מיוחד לזה אני גם יודע שאפשר לעשות שהסוני יקבל את הרשת בצורה שזה היה אלחותי אבל אין לי מושג מה אני אמור להגדיר במחשב ומה בסוני עוד משהו שאני צריך בא עזרה עם מישהו יכול להמליץ לי על משחקים ומה זה PSN תודה רבה ואיך גם אני מוריד משחקים תודה לכל העוזרים |
|
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-10:07 |
 |
כמה פעמים אפשר להסביר לך דברים אלוהים?!
אם זה אינטרנט אלחוטי אתה לא צריך להגדיר במחשב שום דבר, הפס3 אמור לזהות את הרשת הזאת כשתלחץ על הגדרות אינטרנט בפס3. אם זה אינטרנט חוטי, תצטרך לחבר כבל מהפס3 לראוטר. הPSN זה קיצור של פליסטיישן נטוורק, הרשת אונליין של הפס3 והפספ. דרך זה אפשר לגלוש באינטרנט ולהוריד דברים מהחנות של הפס3, והכי טוב כמובן לשחק באונליין עם אנשים. הPSN אבל כרגע לא עובד אז תצטרך לחכות עד שהוא יחזור (לא ידוע מתי אז אל תשאל). |
_________________
 |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:40 |
 |
ניסיתי את זה זה לא עבד אני מיתכון ניכנסתי להגדרות אבל אני לא הצלחתי ממש להגדיר את זה אין לי מושג מה אני אמור בדיוק לעשות |
נערך לאחרונה על-ידי meir22 בתאריך ראשון מאי 08, 2011 ב-20:42, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:42 |
 |
אפיק, אל תקפוץ עליו בבקשה...
ומאיר, הנה תשובות:
1. ה-PlayStation Network, או בקיצור ה-PSN היא הרשת החברתית של ה-PlayStation 3. דרכה אתה יכול לדבר עם חברים, לרכוש משחקים דרך החנות הוירטואלית וכמובן לשחק באון-ליין.
2. על מנת לחבר את המכשיר שלך לאינטרנט האלחוטי, תוודא שאתה יודע את פרטי הרשת שלך, ובמידה שיש סיסמה, גם את הסיסמה. תנסה לסרוק את הרשתות האלחוטיות ב-PlayStation 3 שלך, ופשוט תגדיר את הרשת.
3. אתה יכול לקנות משחקים דרך החנות הוירטואלית.
אם יש לך עוד שאלות, אתה מוזמן לשאול  |
|
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:47 |
 |
יש לי מודם שהוא גם רואטר {שהוא מיוחד לקונסולת] עשיתי SCAN זה מצא הרבה רשתות אבל מישום מה לא הצלחתי ליתחבר |
|
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:49 |
 |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:51 |
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-20:52 |
 |
כשאתה מנסה להתחבר ואז זה לא מצליח, מה רשום לך? |
|
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
ראשון מאי 08, 2011 ב-21:15 |
 |
את האמת אני לא זוכר אני יבדוק ואני יגיד לך תראה היו לי גם מאלה אפשרויות של רשת כך שאני לא בטוח שעשתי מה שאני אמור לעשות גם תראה אני לא בטוח שהצלחתי להיתחבר ממש זה לא נותן לי לעשות SGIN UP אבל זה למשל פתאם נותן לי להוריד PATCH של משחקים כמו סוניק אז אני לא מצליח לדעת עם אני מחובר 100% בבקשה שמישהו יעזור לי
אפשר עכשיו ביכלל לעשות SGIN UP בסוני כי הרשת קרסה זה קשור לזה? ונידמה לי שזה לא קולט את הרשת שלי
נערך ע"י Slim: שוב, אנא המנע מדאבל פוסטינג, תודה. |
|
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-07:14 |
 |
אלוהים אדירים. אמרתי לך כבר שאי אפשר להתחבר לPSN כי הוא קרס. למה אני טורח לעזור לך אם כל כך קשה לך להקשיב. |
_________________
 |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-07:35 |
 |
בבקשה חמוד, ואם אתה לא מבין אנגלית פשוט תעקוב שלב שלב אחרי מה שהוא עושה יום טוב.
http://www.youtube.com/watch?v=8o3xBkQSH8Q |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-13:35 |
 |
זה בעצם לא מוצא את הרשת שלי אני צריך להגדיר במחשב קודם רשת אלחותית? ואפיק אחי אני לא רוצה לעצבן אבל אני פשוט גרוע ולפי מה שהבנתי אי אפשר לעשות SGIN UP כי הרשת חוסמה תקנו אותי עם אני טועה |
|
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-13:54 |
 |
מאיר, כבר הסברנו לך הרבה פעמים... כרגע רשת ה-PSN לא פועלת לאף אחד כי 'סוני' השביתו את השרתים שלה. |
|
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-13:58 |
 |
אבל עדייו לא הצלחתי לעשות את החיבור לרשת אני ביכלל לא מדבר על PSN אני לא מצליח להיתחבר |
|
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שני מאי 09, 2011 ב-14:00 |
 |
אם אתה לא מוצא את הרשת שלך, אז תנסה לברר פרטים אצל ספקית האינטרנט שלך. |
|
|
|
 |
|
|
|
|