הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 קניתי סרט Blu-Ray ואני די מאוכזב צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בס"ד

מה זה צריך להיות? האיכות של הסרט טובה, זה כן, אבל למה לעזאזל יש קו שחור גדול מעל ומתחת לסרט? זה לא אמור להיות ככה! הסרט צריך להיות במסך מלא.

יש דרך לסדר את זה? בהגדרות של ה-PS3 אולי?

תודה.
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:06 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני חושב שאפשר לסדר את זה בהגדרות כי ראיתי פעם בלו ריי בפלייסטיישן 3(לא שלי) וזה היה על כל המסך...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:24 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

על הקופסה רשום:

1080p Hige Definition 16x9 2:40:1.
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:28 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תבדוק בהגדרות עם זה 16:9 אם לא פשוט תסדר את זה ולא אמורה להיות בעיה.

או לחלופין הטלויזיה שלך תומכת ב-16:10 או משהוא בסגנון הזה מה שזה אומר שהטלויזיה תומכת ביותר שורות פיקסילים מהסרט עצמו ומה שקורה שהמקסימום מתיחה של הסרט הוא 16:9 אז תמיד יהיה קו קטן למטה או למעלה.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני לא רואה בהגדרות משהו שקשור ל-16:9...
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

חבל_שאני_לא_יכול_לקנות_סרטי_בלוו_ריי.פלייסטיישן_קוריאני_ארור.

וסתם_לס קרנות_איזה_סרט_זה?

_________________
Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1.
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:38 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למה_אני_לא_מופתע?ח

_________________
Image
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-15:46 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

טוב דבר ראשון שמצאתי תכנס ל:

SETTINGS--D VIDEO SETTINGS--D  BD/DVD DYNAMIC RANGE CONTROL---D AUTMATIC

אופציה שניה:

SETTINGS--D VIDEO SETTINGS--D DVD WIDE DISPLAY---D LATTERBOX

אופציה אחרונה שאני רואה פה:

SETTINGS--D VIDEO OUTPUT SETTINGS

ותגדיר שם את מה שצריך אולי זה לא מוגדר כמו שצריך.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: שישי מאי 13, 2011 ב-17:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אולי זה יכול להיות גם בעיה בדיסק
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: שבת מאי 14, 2011 ב-01:24 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה לא בעיה בכלום.
2.4:1 זה לא 16:9 ולכן יש לך את ה-letterbox זה בכדי לשמור על היחס המקרוי של הסרט. סרטי קולנוע הם לא בפורמט 16:9 אלא הם בפורמט צר יותר.
ישנם טלוויזיות שהן נועדו לפורט של סקטי קולנוע והם צרים במיוחד ואז תקבל מסך מלא.

אם אתה מהישראלי המצוי AKA האהבל שחשוב לו למצות כל פיקסל במסך למרות שזה לא לפי היחס הנכון, אתה יכול למתוח את התמונה בעזרת הפונקציה המתאימה בטלוויזיה ולראות מעוות.

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שבת מאי 14, 2011 ב-12:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לרב זה באמת תלוי במסך/הגדרות שלך, לי יש מסך 16:9 למשל אז אצלי כנראה שזה היה על כל המסך
בגלל שהיחס של המסך שלך שונה (16:10) אז הוא קצת יותר "גבוה" ולכן מתווספים הפסים האלו,
כמו שאמרו אתה יכול כנראה לבחור בהגדרות למתוך את הסרט טיפה כדי שיתאים אם זה מפריע לך Smile

אגב פסים כאלו יכולים להופיע גם בטלויזיה רגילה כשאתה מריץ סרט שלא מתאים בדיוק וגם במחשב
אלא אם כן מותחים

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: שבת מאי 14, 2011 ב-12:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פסים שחורים באמת הורסים לך את החוויה של הסרט? Oo

_________________
Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שבת מאי 14, 2011 ב-19:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני יכול למתוח את הסרט, אבל אז לא רואים את כל הכתוביות... תודה על העזרה בכל מקרה Image

ולנועם - כן, זה מפריע ליImage
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016