| מחבר |
הודעה |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-05:41 |
 |
לא אושר ע"י סוני אבל אוסף חדש של סדרת גוד אוף וור לפלייסטיישן 3 כנראה בדרך ויכלול את שני משחקי ה-PSP בסדרה:
Chains of olimpous
Ghost of sparta
כמו האוסף של משחקי הפלייסטיישן 2, גם המשחקים האלו יקבלו שדרוג ל-HD וכנראה גם יכילו גביעים(כולל פלטיניום אחד לכל משחק). צפוי לצאת ביולי השנה. עוד לא ידוע אם המקור שהביא את הידיעה אמין אבל אפשר רק לקוות...
מקור: http://n4g.com/news/763597/god-of-war-portable-compilations-on-ps3 |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-06:47 |
 |
למה?
אה כן mo money! |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-06:51 |
 |
זה לא ברור מאליו שזה בשביל כסף?
זה באמת נראה כמו בזבוז של כמה דיסקי בלו-ריי טובים לאור העובדה ששני משחקים כאלו יכולים להיכנס ביחד לDVD בלי שום בעיה... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-07:35 |
 |
מה? |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-07:44 |
 |
שני משחקי הגוד אוף וור של ה-PSP יוצאים לפלייסטיישן 3 בתור אוסף כמו שני משחקי ה-PS2...
זה באמת לא עד כדי כך ברור? |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:00 |
 |
אני-אמרתי-מה-במובן-של-דה-פאק. |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:08 |
 |
אני יודע... זו הייתה ציוניות  |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:26 |
 |
הו-מחוכם-אתה.
בכל-מקרה,לדעתי-זה-יהיה-טיפשי-קצת.אני-מת-על-הסדרה-וכל-זה -אבל-אז-מה-הטעם-בגרסאות-פספ-של-המשחקים?
כן-יש-גם-את-הקולקשן-של-המשחקי -פס2-אבל-הפס2-היה-דיי-מת-באותה-תקופה.הפספ-עדיין-חי-טכנית. |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:31 |
 |
אפיק, הרשה לי להזכיר NGP(זה השם של הPSP2 נכון?) שכנראה יהרוג את הPSP בקרוב אז יש להם סיבה מספיק טובה(פרט לכסף) להוציא את האוסף הזה... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:35 |
 |
אני-מניח-אבל-GOS-אפילו-לא-בן-שנה-עדיין. |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:39 |
 |
אז? גם כשהפלייסטיישן 3 יצא בארה"ב גוד אוף וור 2 לא סגר עדיין שנה... למרות שגוד אוף וור 2 תוכנן דווקא לצאת לפלייסטיישן 3 בנוסף ל2 אבל משום מה הוא לא יצא(עד לקולקשיין בכל אופן...) |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
mesh1s
שחקן עם עתיד


הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-08:58 |
 |
הם מוציאים את מפני שיש כמה אנשים בעולם (כמוני) שאין להם psp. ובא להם לראות איך המשחקים האלו עובדים.
וחוץ מזה אם הם יוצאיאו את המשחק הזה אז לpsp כמעט ולא ישארו סיבות לקנות אותו |
נערך לאחרונה על-ידי mesh1s בתאריך ראשון מאי 15, 2011 ב-09:17, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-09:07 |
 |
גם לי אין PSP... אבל לחבר שלי יש וניסיתי אותם אצלו... אולי אני אקנה... דגש על אולי. |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-09:25 |
 |
גם לי אין PSP וסביר להניח שאני לא אשחק בהם אלא אם כן אני אקנה את האוסף הזה ככה
שזה דווקא כן יכול להיות נחמד, פלוס כמובן על מסך גדול עם שיפורים ושלט PS3  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-16:46 |
 |
הו, אילו חדשות טובות. אישית, אני לא סובל את קונסולות ה-PSP, ולכן לא שיחקתי במשחקי ה-GoW שלו. תמיד חלמתי שהמשחקים האלה יהיו על ה-PlayStation 3, וכעת חלומי מתגשם  |
|
|
|
 |
|
|
|
|