| מחבר |
הודעה |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:40 |
 |
אני עדיין מוביל את מרוץ הגביעים הארצי (לפחות עד שג'ונובוי יסנכרן את הגביעים שלו ונראה מה הוא הספיק ב24 ימים האלה).
הPSN שלי במספרים:
2871 גביעים מתוכם
34 פלטיניומים
203 זהב
588 כסף
2046 ארד
41 100%ים במשחקי PSN
10 100%ים בDLCים למשחקי PSN
2 100%ים בDLCים של משחקים מלאים
100 משחקי PSN מלאים מותקנים על ההארד דיסק בנוסף ל
22 Minis
22 משחקי PS1
25 משחקים ותכנים לPSP
15 משחקים מלאים בגרסא דיגיטלית
6 Full Game Trials שעוד לא זרקתי
בערך 350/450GB בשימוש בהארד דיסק
3140798315783 שעות משחק
ו100% חוסר חיים! |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:44 |
 |
דיון-עם-הרבה-עומק.
אני-עדיין-ברמה-12-לצערי. |
_________________
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:49 |
 |
וואו, זה באמת המון, קבל ח"ח!
מצב הגביעים שלי נראה כל כך עלוב בהשוואה לזה חחח |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:50 |
 |
מה ששם אותך ב16,000 נקודות בעוד שאני ב72,000  |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:52 |
 |
גאד-דאמיט. |
_________________
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון מאי 15, 2011 ב-20:52 |
 |
מזל טוב  |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שני מאי 16, 2011 ב-05:50 |
 |
מזל טוב! עד 120 שנה של חוסר חיים!!! XD |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
edward
שחקן עם עתיד

הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321
|
פורסם:
שני מאי 16, 2011 ב-06:25 |
 |
מזל טוב
מי יתן ותגיע לרמה 120 (וואי, זה בטח איזה 7 מיליון נקודות :O) |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שני מאי 16, 2011 ב-06:34 |
 |
| edward כתב: |
מזל טוב
מי יתן ותגיע לרמה 120 (וואי, זה בטח איזה 7 מיליון נקודות :O) |
אם-כבר-7-ביליון. |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|