הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 לקראת קניית PS3 כמה שאלות.. צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
Anbu
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-05:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אז ככל הנראה ב2 ליוני אני אהיה בעלים גאים למכשיר PS3 חדש =P
לדעתי המכשיר יהיה אמריקאי אבל אני עדיין לא סגור על זה...
בעיקר רציתי לברר לגבי הPSN מבחינת רישום למערכת ובחירת אזור למשתמש שלי.
זה משנה הבנתי רק בנוגע לDLCים ובאיזה שרתים אני אשחק לא?
תעמיסו אותי במידע עם תוכלו חחח ^^

_________________
ImageImage
Image
edward
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-07:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

קודם כל, תתחדש, הקונסולה אדירה.
ולשאלות שלך-
בסך הכול, זה לא משנה מאיפה תגדיר שאתה כשתירשם לPSN, כי אתה תמיד יכול ליצור עוד חשבון ולהגדיר אותו ממוצא אחר.
כשאתה קונה משחק, לא משנה אם אמריקאי או אירופאי, הוא יעבוד על כל פלייסטיישן 3 (בלי קשר למאיפה קנית אותו), אבל מה שכן בעייתי זה הDLC:
כל DLC שתוריד יהיה בשיטת שידור כלשהי בהתאם לחנות שממנה קנית (שאליה אתה מקבל גישה בהתאם למוצא שקבעת לחשבון), כך שאם קנית לדוגמה משחק אירופאי (שיעבוד בכל מקרה על הפלייסטיישן), רק DLC שנקנה עבור המשחק בחנות האירופאית יעבוד על אותו משחק, לעומת DLC שנקנה בחנות האמריקאית, שלא יעבוד.
בנוגע לשרתים אני לא הכי בטוח בתשובה שלי, אבל אני מחובר כברירת מחדל לחשבון האמריקאי שלי, אבל אין לו שום בעיה למצוא שותפים אירופאיים למשחק, אז מכאן סביר להניח שאין שום קשר בין מוצא החשבון לשרתי המשחק.
מקווה שהבנת את ההסברים שלי, ואם אתה צריך עדיין עזרה, אתה מוזמן לשאול.

_________________
Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-13:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני ממליץ לך לקנות מכשיר אירופאי, כי אם תרצה לצפות בסרטי Blu-Ray עם כתוביות בעברית (=נקנה בישראל, כלומר אירופאי/Pal) תצטרך להשתמש במכשיר אירופאי.
Anbu
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לפי מה שאני הבנתי היום זה גם לא שונה מבחינת סרטי בלו ריי. גם הם היום (החדשים לפחות) פתוחים אזורית.
ואגב הדגמים החדשים מריצים PS1?

_________________
ImageImage
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:03 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

משחקי-פס1-כל-מכשיר-מריץ-ממה-שהבנתי.

_________________
Image
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:07 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

דוקא שמעתי שפס2 לא מריץ משחקים של אחד
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כעיקרון הוא מריץ משחקי PS1 שאתה מוריד מהחנות... אני לא בטוח אם גם משחקי דיסקים...

ותהנה מהקונסולה האדירה הזאת!

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ממה-שהבנתי-זה-מריץ-גם-דיסקים-הראל.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-15:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני לא בטוח כי החדשים כבר לא מריצים דיסקים של PS2 אז הנחתי שגם PS1 לא... צריך לבדוק בהזדמנות...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-21:41 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

קודם לכל האנשים PS3 מפעיל משחקי PS1 מדיסקים אבל זה נעול אזורית מה שאומר שרק משחק PS1 אירופאי יעבוד על קונסולה אירופאית.

לתום, דבר איתי בפלא מחר יעזור לך בכל השטיות לגבי DLCים אין שום בעיה אתה רק צריך לדאוג שהאזור של המשחק יהיה אותו דבר כמו האזור של החנות.

משחק PAL מחנות אירופאית

משחק NTSC-J מיפן

וככה הלאה

מעבר לזה אחי חשבתה על אחריות? עם אינגויסטיק תספק לך אחריות אז זה סבבה ולך על איזה אזור שתרצה, רק שתדע שהמאוררים בPS3 לא נדלקים ישירות אלא מאיזה שהיא סיבה עובדים רק לאחר שמגיע החום לטמפרטורה  מסוימת ורק אז המכשיר מפעיל את המאוררים, אז תבדוק טוב טוב לגבי אחריות בכללי אם אינגויסטיק מספקת אחריות אז עדיף את שלה למה האחריות של ישפאר די דרקונית.

עם אתה צריך עזרה במודיפיקציה דבר איתי סוגר לך תפינה הזו.

וזהוא אחי תהנהSmile

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
Anbu
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה

הודעהפורסם: ראשון מאי 22, 2011 ב-22:23 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אחי האחריות של אינג'ויסטיק והאחריות של ישפאר זאת אותה אחריות... בשני המקרים המכשיר נשלח לסוני באנגליה..
סה"כ אני די ידעתי את כל העניין של הDLC רק רציתי להיות בטוח ב100% ולא הייתי סגור על הPS1

אגב יניר אתה בטוח שהעניין עם המאווררים זה גם בדגמים החדשים של המכשירים? (אני מתכוון לממש חדשים... גירסאות 160 - 320 ולא הדגמי 120 - 250)

_________________
ImageImage
Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שני מאי 23, 2011 ב-19:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תום, אני כמעט בטוח שיש נעילת איזורים גם ב-Blu-Ray.
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שני מאי 23, 2011 ב-20:30 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תשמע לגבי שני הדגמים האלה ספציפית אני לא יודע אבל מתחילת היצור שלה ועד דגמי ה-120 ו250 כולל הדבר הזה הייה קיים אני בספק גדול שסוני שינתה את זה למרות שבXBOX אפשרי ע"י הכנסה של כמה קבצים להעלות או להוריד את מהירות הסלדים.

לגבי הפלייסטישן שלך מה שאני ממליץ עם אתה לא סומך על החברות (כמוני בדור הזה) בענין ההתחממות תחכה שתפוג האחריות שלך ואז פשוט תבדוק באינטנט או תלך למשהוא שיסדר לך את זה, הדבר אפשרי אגב.

בכללי הדבר הזה הוא לא נוראי אבל לטעמי בגלל שאנחנו במדינה חמה מומלץ לחשוב על זה בכובד ראש!

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
Anbu
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-20:29 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אגב עוד שאלה.. נגיד אני עושה משתמש אירופאי ומשחק במשחק אמריקאי ואני מוריד את הDLC מהחנות המאריקאית (דרך משתמש אמריקאי כמובן..) אני אוכל לשחק בDLC דרך המשתמש האירופאי שלי?? שאלה מסובכת אני יודע XD

_________________
ImageImage
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-20:29 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כן.

_________________
Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016