הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 איפה הכי זול לקנות שני שלטים? צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-00:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בס"ד

איפה ייצא לי הכי זול לקנות שני שלטים מקוריים ל-PlayStation 3?

תודה רבה!
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-07:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לפי מה שאני זוכר המחירים הכי זולים לרב הם בסביבות ה-200ש"ח לשלט PS3 DS3 חדש

יש פה ב-Zavvi שלטים בכמה צבעים במחיר הזה (בערך 197ש"ח לשלט): קישור

יש גם ב-VGP ב-45 דולר קנדי לשלט - שזה זול (כ-162ש"ח) אבל המשלוח די מיקר
ואני זוכר שבדקתי לא מזמן ויצא לי שוב 200~ ככה: קישור


בחנויות בארץ המחיר נע בסביבות ה-250~300 ש"ח לצערי, אפשר למצוא ב-280 ראיתי במדיה-גיים
אחרי בדיקה ראיתי שיש ב-245 ב-VGS וב-255 באנדר-דוג

בנוסף, יש איזושהי חנות וירטואלית שנקראת גיים-קלאב, לא שמעתי עליה בעבר אבל נראה שהם מוכרים
שלטים ב-200 ש"ח אם כי המלאי אזל וכתוב שיהיו עוד ב-28 לחודש, אולי שווה לבדוק:  קישור


תחשוב אם אתה מעדיף לקנות בארץ או להזמין מחו"ל ותראה איפה יוצא לך הכי זול\שווה אם זה בחנות בארץ
אז אתה יכול לשאול אולי אם יעשו לך הנחה לשני שלטים אבל גם לא אמור להוזיל יותר מדי אם בכל

מקווה שעזרתי, בהצלחה! Smile

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-07:36 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תודה רבה, יניב!
Anbu
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 25 ינו' 2005
הודעות: 2354
מיקום: נתניה

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-09:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ממה שלקוחות מספרים לי אני ממליץ לך להיזהר מחנויות בארץ שמוכרות את השלטים שלהם מתחת ל200 שקל... בדר"כ הם מזויפים ועובדים על הפנים.
תזמין מזאבי או VGP באמת =P

_________________
ImageImage
Image
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-17:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

דיל אקסטרים גם מציעים (משלוח חינם) אבל שים לב לפרטים הקטנים, ויצא לי לראות לא מעט כאלו באייביי במחיר יותר טוב מהחנויות האינטרנטיות.

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שלישי מאי 24, 2011 ב-20:15 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פעם אחרונה שבדקתי באיבי עלה 17 דולר ועוד 20 דולר משלוח מה שיוצא משהוא כמו 150 שקל בהגזמה.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שישי יונ' 03, 2011 ב-14:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תגידו, אם יש לי מכשיר אירופאי, אני יכול לקנות שלטים מחנות אמריקאית? כלומר, שלט אמריקאי יעבוד על מכשיר אירופאי?

תודה!
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שישי יונ' 03, 2011 ב-14:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כן

_________________
Image
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שישי יונ' 03, 2011 ב-17:47 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ב-99.9% מהמקרים אין שום הגבלת איזורים באביזרים אז אין לך מה לדאוג Smile

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016