הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 CubeCraft אזהרה זה ממכר ! צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
kultuk
כתב ביקורות
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287

הודעהפורסם: שני יונ' 20, 2011 ב-15:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ממש לא מוטוריקה עדינה... אתמול הדפסתי מיליונטלפים (12) בעבודה, וזה שרף לי את כל המשמרת... ממש נהנתי...

תודה רבה לך, הרשת העולמית הרחבה, על כל השטויות שהבאת לנו.

אמן.

_________________
פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.

אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו.
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שני יונ' 20, 2011 ב-21:18 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה נראה כזה חזק חח אני כבר מתכנן ללכת לאיזה בית דפוס קטן להדפיס כמה על דפים מעט עבים יותר
ובאיכות טובה שיהיה כיף שמח מאוד/מרוצה

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
JayJayDimaggio
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801

הודעהפורסם: שני יונ' 20, 2011 ב-22:27 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תעלו תוצאות לכאן !! נחמד לראות תמונות של דמויות ליד המשחקים שלהם :]

_________________
Image
TheOrev
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע

הודעהפורסם: שלישי יונ' 21, 2011 ב-00:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא כדאי פשוט לקנות חבילה של דפים עבים להדפסה (יש דבר כזה) ?
סך הכל הדברים האלו זה A4
אתה רוצה להדפיס אחד בענק ? זה דווקא יכול להיות מצחיק.


Slim כתב:
זה נראה כזה חזק חח אני כבר מתכנן ללכת לאיזה בית דפוס קטן להדפיס כמה על דפים מעט עבים יותר
ובאיכות טובה שיהיה כיף שמח מאוד/מרוצה

_________________
" אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson
kultuk
כתב ביקורות
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-10:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עכשיו שאתה אומר את זה, להדפיס בענק נשמע מעולה! רק איפה לעזאזל שמים את זה לאחר מכן?!

ויש דבר כזה דפים עבים להדפסה... קוראים לזה "בריסטול" Smile

_________________
פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.

אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו.
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-14:03 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא היה לי כוח להתחיל לקנות דפים עבים, לעשות נסיונות הדפסה וגם לא בהכרח שהמדפסת שלי
תדפיס באיכות טובה וכו'  הקיצר הלכתי לאיזה בית דפוס, בחרתי ישר מהרשת את אלו שרציתי להדפיס
ותוך כמה דקות הם היו אצלי מוכנים - יצא באיכות מדהימה!! כל אחד עלה 3 ש"ח

הנייר שהדפיסו לי עליו מעט גלוסי כזה נראה מקצועי חח הרכבתי כבר את סופר מיט בוי ויש לי עוד מלא
להרכיב, אני אצלם בקרוב שמח מאוד/מרוצה

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
kultuk
כתב ביקורות
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-15:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אסור לי לצלם בעבודה... אחרת הייתי מראה לכם את השבט הקטן שהקמתי שם Smile

_________________
פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.

אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו.
TheOrev
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-17:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני הולך למצוא מישהי שתעשה לי כאלו דמויות מפימו

זה חייב להיות אדיר

_________________
" אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-17:49 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עכשיו אני חייב לקנות בריסטולים..
הדבר היחיד שמלחיץ אותי זה שזה נראה טיפה כמו אונס דיו של המדפסת...
נטפל בזה..

_________________
Image
VirtualVoid
שחקן מתקדם
שחקן מתקדם


הצטרף: 21 יונ' 2010
הודעות: 149
מיקום: חיפה

הודעהפורסם: רביעי יונ' 22, 2011 ב-18:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

EpicShow כתב:
עכשיו אני חייב לקנות בריסטולים..
הדבר היחיד שמלחיץ אותי זה שזה נראה טיפה כמו אונס דיו של המדפסת...
נטפל בזה..


אתר זה מוגש לכם בחסות  - האלה שמוכרים לכם מחסניות דיו חצי ריקות

_________________
Image
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שישי יונ' 24, 2011 ב-12:27 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

טוב, הנה השלושה שהרכבתי לבינתיים!


Image

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
TheOrev
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע

הודעהפורסם: שישי יונ' 24, 2011 ב-15:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Ze Tentecel !!!!

_________________
" אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson
kultuk
כתב ביקורות
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287

הודעהפורסם: שני יונ' 27, 2011 ב-23:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יצאו ממש מעולים Smile

_________________
פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.

אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו.
JayJayDimaggio
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801

הודעהפורסם: שלישי יונ' 28, 2011 ב-01:14 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

רואים שהנייר ואיכות ההדפסה איכותיים !

_________________
Image
kultuk
כתב ביקורות
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287

הודעהפורסם: שלישי יונ' 28, 2011 ב-09:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

או לחלופין שהנייר איכות מאוד ניירי.

_________________
פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.

אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו.
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016