| מחבר |
הודעה |
kultuk
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287
|
פורסם:
שני יונ' 20, 2011 ב-15:26 |
 |
ממש לא מוטוריקה עדינה... אתמול הדפסתי מיליונטלפים (12) בעבודה, וזה שרף לי את כל המשמרת... ממש נהנתי...
תודה רבה לך, הרשת העולמית הרחבה, על כל השטויות שהבאת לנו.
אמן. |
_________________ פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.
אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו. |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שני יונ' 20, 2011 ב-21:18 |
 |
זה נראה כזה חזק חח אני כבר מתכנן ללכת לאיזה בית דפוס קטן להדפיס כמה על דפים מעט עבים יותר
ובאיכות טובה שיהיה כיף  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
JayJayDimaggio
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801
|
פורסם:
שני יונ' 20, 2011 ב-22:27 |
 |
תעלו תוצאות לכאן !! נחמד לראות תמונות של דמויות ליד המשחקים שלהם :] |
_________________
 |
|
|
 |
TheOrev
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע
|
פורסם:
שלישי יונ' 21, 2011 ב-00:04 |
 |
לא כדאי פשוט לקנות חבילה של דפים עבים להדפסה (יש דבר כזה) ?
סך הכל הדברים האלו זה A4
אתה רוצה להדפיס אחד בענק ? זה דווקא יכול להיות מצחיק.
| Slim כתב: |
זה נראה כזה חזק חח אני כבר מתכנן ללכת לאיזה בית דפוס קטן להדפיס כמה על דפים מעט עבים יותר
ובאיכות טובה שיהיה כיף  |
|
_________________ " אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson |
|
|
 |
kultuk
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-10:54 |
 |
עכשיו שאתה אומר את זה, להדפיס בענק נשמע מעולה! רק איפה לעזאזל שמים את זה לאחר מכן?!
ויש דבר כזה דפים עבים להדפסה... קוראים לזה "בריסטול"  |
_________________ פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.
אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו. |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-14:03 |
 |
לא היה לי כוח להתחיל לקנות דפים עבים, לעשות נסיונות הדפסה וגם לא בהכרח שהמדפסת שלי
תדפיס באיכות טובה וכו' הקיצר הלכתי לאיזה בית דפוס, בחרתי ישר מהרשת את אלו שרציתי להדפיס
ותוך כמה דקות הם היו אצלי מוכנים - יצא באיכות מדהימה!! כל אחד עלה 3 ש"ח
הנייר שהדפיסו לי עליו מעט גלוסי כזה נראה מקצועי חח הרכבתי כבר את סופר מיט בוי ויש לי עוד מלא
להרכיב, אני אצלם בקרוב  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
kultuk
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-15:55 |
 |
אסור לי לצלם בעבודה... אחרת הייתי מראה לכם את השבט הקטן שהקמתי שם  |
_________________ פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.
אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו. |
|
|
 |
TheOrev
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-17:35 |
 |
אני הולך למצוא מישהי שתעשה לי כאלו דמויות מפימו
זה חייב להיות אדיר |
_________________ " אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson |
|
|
 |
EpicShow
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-17:49 |
 |
עכשיו אני חייב לקנות בריסטולים..
הדבר היחיד שמלחיץ אותי זה שזה נראה טיפה כמו אונס דיו של המדפסת...
נטפל בזה.. |
_________________
 |
|
|
 |
VirtualVoid
שחקן מתקדם


הצטרף: 21 יונ' 2010
הודעות: 149
מיקום: חיפה
|
פורסם:
רביעי יונ' 22, 2011 ב-18:09 |
 |
| EpicShow כתב: |
עכשיו אני חייב לקנות בריסטולים..
הדבר היחיד שמלחיץ אותי זה שזה נראה טיפה כמו אונס דיו של המדפסת...
נטפל בזה.. |
אתר זה מוגש לכם בחסות - האלה שמוכרים לכם מחסניות דיו חצי ריקות |
_________________
 |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שישי יונ' 24, 2011 ב-12:27 |
 |
|
|
 |
TheOrev
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע
|
פורסם:
שישי יונ' 24, 2011 ב-15:25 |
 |
Ze Tentecel !!!! |
_________________ " אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson |
|
|
 |
kultuk
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287
|
פורסם:
שני יונ' 27, 2011 ב-23:54 |
 |
יצאו ממש מעולים  |
_________________ פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.
אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו. |
|
|
 |
JayJayDimaggio
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801
|
פורסם:
שלישי יונ' 28, 2011 ב-01:14 |
 |
רואים שהנייר ואיכות ההדפסה איכותיים ! |
_________________
 |
|
|
 |
kultuk
כתב ביקורות


הצטרף: 17 נוב' 2010
הודעות: 287
|
פורסם:
שלישי יונ' 28, 2011 ב-09:13 |
 |
או לחלופין שהנייר איכות מאוד ניירי. |
_________________ פרובוקטור מורשה ויחצ"ן אירועים פיקטיבים.
אני, ענק, יפה וחזק.
מיאו. |
|
|
 |
|
|
|
|