| מחבר |
הודעה |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:32 |
 |
תודה איל!
לכבוד יציאת פלייסטיישן מוב הירוס...
ג'ק יצא קצת מוזר אבל ניחא... |
|
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:43 |
 |
הממ... ת'אמת ג'ק יצא מצויין וגם ראצ'ט וקלאנק מדהימים! אהבתי את דקסטר... וסליי יצא גם טוב אבל במבט ראשון הוא נראה מוזר... אבל עדיין יפה! ועוד משהו: ריימן 5 עד ריימן 16?!? באמת?!? איך היה לך כוח לכתוב סיפור ל-12 משחקים?!? |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:50 |
 |
אם תראה את המחברות האלה... תבין שסתם שיעמם לי ולקחתי כל מיני רעיונות ממשחקים אחרים וגם מכמה סדרות וסרטים... זה היה ביסודי, כיתה ה' במקסימום ויש שם כמה דברים מטומטמים לגמרי...
עשיתי גם סדרת מחברות לדקסטר(מג'ק ודקסטר כמובן) אבל זה היה בפרופורציות(היו לי 4) ומיכוון שעשיתי אותן בחטיבה(שיעמום ולמטרות צחוק עם חברים) הייתה עלילה בוגרת יותר מהריימנים אבל זה כבר לא לפה! |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
guyho
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone
|
פורסם:
רביעי מרץ 09, 2011 ב-18:57 |
 |
| hcsp1 כתב: |
אם תראה את המחברות האלה... תבין שסתם שיעמם לי ולקחתי כל מיני רעיונות ממשחקים אחרים וגם מכמה סדרות וסרטים... זה היה ביסודי, כיתה ה' במקסימום ויש שם כמה דברים מטומטמים לגמרי...
עשיתי גם סדרת מחברות לדקסטר(מג'ק ודקסטר כמובן) אבל זה היה בפרופורציות(היו לי 4) ומיכוון שעשיתי אותן בחטיבה(שיעמום ולמטרות צחוק עם חברים) הייתה עלילה בוגרת יותר מהריימנים אבל זה כבר לא לפה! |
סבבה. צודק זה להודעה פרטית. לא חשוב. אני כרגע מצייר את אחת הדמויות השנואות בתבל! אם תחברו אחד ועוד אחד (שנוא+ זה גיא ברור שהוא מצייר משהו מסוניק) תקבלו את מפוליס! עד כמה שאנשים שונאים אותו, כיף לצייר אותו... כשאני אסיים אני אעלה. |
_________________ THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!! |
|
|
 |
TheOrev
שחקן עם עתיד


הצטרף: 26 מרץ 2010
הודעות: 322
מיקום: באר שבע
|
פורסם:
חמישי מרץ 10, 2011 ב-02:01 |
 |
אין לי כישרון ציור בשיט.
הלוואי והיה לי כישרון ציור, אז הייתי יכול להביע את עצמי בצורה סוריאליסטית.
מה שכן אבל, זה שאני תמיד מצייר בשולי הדפים שלי בזמן הלימודים.
ציורים זעירים, בעיקר של פרצופים הוזיים...
משהו משנת 2004
משהו משנת 2002
 |
_________________ " אני שונא להטיף לסמים, אלימות, אלכוהול או טירוף לאף אחד, אבל הם תמיד עבדו בשבילי. "
Hunter S. Thompson |
|
|
 |
SR-388
שחקן מתקדם


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 164
|
פורסם:
חמישי מרץ 10, 2011 ב-15:45 |
 |
כבר מודיע מראש, איכות הסריקה של הסורק שלי פשוט זוועתית. תכיף תבינו למה.
תתנחמו בזה שהציורים האלה נראים הרבה יותר טוב מול עין אנושית.
deviantart - מעלה לשם ציורים שלי פעם בכמה זמן. מוזמנים לבקר. |
_________________
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-19:58 |
 |
|
|
 |
megadeoxys
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:28 |
 |
יו די בנוש גמרתי
וזה בכלל לא כי אמרת לי לבוא להגיד את זה בפייסבוק
סתם סתם, אחלה דברים. הלוואי לי היה כישרון. באיזשהו שלב ידעתי לצייר ממש יפה ואז פשוט הפסקתי. |
_________________
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:37 |
 |
יא בן זורחת השמש אחרי המחמאות שזרקתי לך על הסרטון רן וסטימפי ככה אתה מלשין! |
|
|
|
 |
megadeoxys
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-20:40 |
 |
אחי הסיבה שאף אחד לא רואה את זה כי הם מוטרדים מדי מהתגובות שלך |
_________________
 |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:26 |
 |
אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?
כי זה קצת מטריד...
למרות שאהבתי את של SR 388  |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
נערך לאחרונה על-ידי Yaniryb בתאריך חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:30, סך-הכל נערך פעם אחת |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
חמישי מרץ 17, 2011 ב-21:26 |
 |
אני יכול להישבע שהייתי ילד עשיתי כזה כמה נקודות על דף ואז שחיברתי בניהם יצא לי את מאטל גריימון. מאז ניסיתי את זה הרבה פעמים, וזה תמיד נכשל  |
_________________
 |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שישי מרץ 18, 2011 ב-09:04 |
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שישי מרץ 18, 2011 ב-12:55 |
 |
| Yaniryb כתב: |
אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?
כי זה קצת מטריד...
למרות שאהבתי את של SR 388  |
BEEN THERE DONE THAT  |
|
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שישי מרץ 18, 2011 ב-21:25 |
 |
| Kazura כתב: |
| Yaniryb כתב: |
אוקי בן אתה רוצה פגישה עם פסיכולוג?
כי זה קצת מטריד...
למרות שאהבתי את של SR 388  |
BEEN THERE DONE THAT  |
פסיכיטאר או אברבנל מומלץ בחום
אגב HSCP1 אני מבין שבבצפר משעמם רצח  |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
|
|
|
|