הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 God of war portable collection צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-05:41 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא אושר ע"י סוני אבל אוסף חדש של סדרת גוד אוף וור לפלייסטיישן 3 כנראה בדרך ויכלול את שני משחקי ה-PSP בסדרה:
Chains of olimpous
Ghost of sparta

כמו האוסף של משחקי הפלייסטיישן 2, גם המשחקים האלו יקבלו שדרוג ל-HD וכנראה גם יכילו גביעים(כולל פלטיניום אחד לכל משחק). צפוי לצאת ביולי השנה. עוד לא ידוע אם המקור שהביא את הידיעה אמין אבל אפשר רק לקוות...

מקור: http://n4g.com/news/763597/god-of-war-portable-compilations-on-ps3

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-06:47 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למה?
אה כן mo money!

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-06:51 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה לא ברור מאליו שזה בשביל כסף?
זה באמת נראה כמו בזבוז של כמה דיסקי בלו-ריי טובים לאור העובדה ששני משחקים כאלו יכולים להיכנס ביחד לDVD בלי שום בעיה...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-07:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

מה?

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-07:44 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Meta Ridley כתב:
מה?

שני משחקי הגוד אוף וור של ה-PSP יוצאים לפלייסטיישן 3 בתור אוסף כמו שני משחקי ה-PS2...
זה באמת לא עד כדי כך ברור?

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני-אמרתי-מה-במובן-של-דה-פאק.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני יודע... זו הייתה ציוניות מוציא לשון

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הו-מחוכם-אתה.

בכל-מקרה,לדעתי-זה-יהיה-טיפשי-קצת.אני-מת-על-הסדרה-וכל-זה -אבל-אז-מה-הטעם-בגרסאות-פספ-של-המשחקים?

כן-יש-גם-את-הקולקשן-של-המשחקי -פס2-אבל-הפס2-היה-דיי-מת-באותה-תקופה.הפספ-עדיין-חי-טכנית.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:31 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אפיק, הרשה לי להזכיר NGP(זה השם של הPSP2 נכון?) שכנראה יהרוג את הPSP בקרוב אז יש להם סיבה מספיק טובה(פרט לכסף) להוציא את האוסף הזה...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:35 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני-מניח-אבל-GOS-אפילו-לא-בן-שנה-עדיין.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אז? גם כשהפלייסטיישן 3 יצא בארה"ב גוד אוף וור 2 לא סגר עדיין שנה... למרות שגוד אוף וור 2 תוכנן דווקא לצאת לפלייסטיישן 3 בנוסף ל2 אבל משום מה הוא לא יצא(עד לקולקשיין בכל אופן...)

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
mesh1s
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 18 יול' 2010
הודעות: 352

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-08:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הם מוציאים את מפני שיש כמה אנשים בעולם (כמוני) שאין להם psp. ובא להם לראות איך המשחקים האלו עובדים.
וחוץ מזה אם הם יוצאיאו את המשחק הזה אז לpsp כמעט ולא ישארו סיבות לקנות אותו


נערך לאחרונה על-ידי mesh1s בתאריך ראשון מאי 15, 2011 ב-09:17, סך-הכל נערך פעם אחת
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-09:07 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

גם לי אין PSP... אבל לחבר שלי יש וניסיתי אותם אצלו... אולי אני אקנה... דגש על אולי.

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-09:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

גם לי אין PSP וסביר להניח שאני לא אשחק בהם אלא אם כן אני אקנה את האוסף הזה ככה
שזה דווקא כן יכול להיות נחמד, פלוס כמובן על מסך גדול עם שיפורים ושלט PS3 Smile

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: ראשון מאי 15, 2011 ב-16:46 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הו, אילו חדשות טובות. אישית, אני לא סובל את קונסולות ה-PSP, ולכן לא שיחקתי במשחקי ה-GoW שלו. תמיד חלמתי שהמשחקים האלה יהיו על ה-PlayStation 3, וכעת חלומי מתגשם Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016