| מחבר |
הודעה |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:00 |
 |
בס"ד
מה זה צריך להיות? האיכות של הסרט טובה, זה כן, אבל למה לעזאזל יש קו שחור גדול מעל ומתחת לסרט? זה לא אמור להיות ככה! הסרט צריך להיות במסך מלא.
יש דרך לסדר את זה? בהגדרות של ה-PS3 אולי?
תודה. |
|
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:06 |
 |
אני חושב שאפשר לסדר את זה בהגדרות כי ראיתי פעם בלו ריי בפלייסטיישן 3(לא שלי) וזה היה על כל המסך... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:24 |
 |
על הקופסה רשום:
1080p Hige Definition 16x9 2:40:1. |
|
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:28 |
 |
תבדוק בהגדרות עם זה 16:9 אם לא פשוט תסדר את זה ולא אמורה להיות בעיה.
או לחלופין הטלויזיה שלך תומכת ב-16:10 או משהוא בסגנון הזה מה שזה אומר שהטלויזיה תומכת ביותר שורות פיקסילים מהסרט עצמו ומה שקורה שהמקסימום מתיחה של הסרט הוא 16:9 אז תמיד יהיה קו קטן למטה או למעלה. |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:33 |
 |
אני לא רואה בהגדרות משהו שקשור ל-16:9... |
|
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:33 |
 |
חבל_שאני_לא_יכול_לקנות_סרטי_בלוו_ריי.פלייסטיישן_קוריאני_ארור.
וסתם_לס קרנות_איזה_סרט_זה? |
_________________
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:35 |
 |
הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1. |
|
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:38 |
 |
למה_אני_לא_מופתע?ח |
_________________
 |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-15:46 |
 |
טוב דבר ראשון שמצאתי תכנס ל:
SETTINGS--D VIDEO SETTINGS--D BD/DVD DYNAMIC RANGE CONTROL---D AUTMATIC
אופציה שניה:
SETTINGS--D VIDEO SETTINGS--D DVD WIDE DISPLAY---D LATTERBOX
אופציה אחרונה שאני רואה פה:
SETTINGS--D VIDEO OUTPUT SETTINGS
ותגדיר שם את מה שצריך אולי זה לא מוגדר כמו שצריך. |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שישי מאי 13, 2011 ב-17:17 |
 |
אולי זה יכול להיות גם בעיה בדיסק |
|
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
שבת מאי 14, 2011 ב-01:24 |
 |
זה לא בעיה בכלום.
2.4:1 זה לא 16:9 ולכן יש לך את ה-letterbox זה בכדי לשמור על היחס המקרוי של הסרט. סרטי קולנוע הם לא בפורמט 16:9 אלא הם בפורמט צר יותר.
ישנם טלוויזיות שהן נועדו לפורט של סקטי קולנוע והם צרים במיוחד ואז תקבל מסך מלא.
אם אתה מהישראלי המצוי AKA האהבל שחשוב לו למצות כל פיקסל במסך למרות שזה לא לפי היחס הנכון, אתה יכול למתוח את התמונה בעזרת הפונקציה המתאימה בטלוויזיה ולראות מעוות. |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שבת מאי 14, 2011 ב-12:02 |
 |
לרב זה באמת תלוי במסך/הגדרות שלך, לי יש מסך 16:9 למשל אז אצלי כנראה שזה היה על כל המסך
בגלל שהיחס של המסך שלך שונה (16:10) אז הוא קצת יותר "גבוה" ולכן מתווספים הפסים האלו,
כמו שאמרו אתה יכול כנראה לבחור בהגדרות למתוך את הסרט טיפה כדי שיתאים אם זה מפריע לך
אגב פסים כאלו יכולים להופיע גם בטלויזיה רגילה כשאתה מריץ סרט שלא מתאים בדיוק וגם במחשב
אלא אם כן מותחים |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
EpicShow
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy
|
פורסם:
שבת מאי 14, 2011 ב-12:37 |
 |
פסים שחורים באמת הורסים לך את החוויה של הסרט? Oo |
_________________
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שבת מאי 14, 2011 ב-19:42 |
 |
אני יכול למתוח את הסרט, אבל אז לא רואים את כל הכתוביות... תודה על העזרה בכל מקרה
ולנועם - כן, זה מפריע לי |
|
|
|
 |
|
|
|
|