ConSouls
 משתמש
 סיסמה
הרשמה | שכחתי סיסמה
מהי קונסולת הדור השמיני הבייתית הראשונה שרכשתם או מתכננים לרכוש?
Wii-U

Xbox One

PlayStation 4

אין תכנון לרכוש אף אחת


אם ברשותך משתמש רשום, אנא התחבר לפני ההצבעה
לקבלת עדכונים, תחרויות, הזמנות לארועים ועוד - הרשמו לעלון שלנו!

שם:       
דוא"ל:    
לא למלא:
         





תרגום מהיר

!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר

Firefox - מומלץ


     

     

     

שמור אותנו בדלישס!      





 ביקורת

Epic Mickey - ביקורת
נכתב ע"י kultuk בתאריך
26 במרץ 2011


Epic Mickey
מפתחת: Junction Point
מפיצה: Buena Vista
תאריך יציאה: 25/11/2010
ז'אנר: פלטפורמה/הרפתקאות
פלטפורמות: Wii





ההיסטוריה של מיקי מאוס בעולם משחקי המחשב היא סיפור של עליות ומורדות. הסיפור מתחיל בהצלחה מסחררת בעידן ה-8 וה-16 ביט, ומאז במשחקים שיותר נראים כמו ניסיונות זולים, ולא מצליחים במיוחד, לסחוט את המותג (כמה תמונות של מיקי במשחק טטריס לא עושים אותו משחק של מיקי). למי שעולה כרגע בראש ההצלחה של סדרת Kingdoms Heart, שיזכור שלא מדובר על משחק מיקי אמיתי אלא על משחק המשלב דמויות של דיסני עם דמויות של Square Enix .

 

ואז דיסני, בשילוב עם המפתחת Junction Point, החליטו להחזיר את מיקי למיינסטרים. איך עושים את זה? מגבים אותו בארכיון בלתי נדלה של דמויות וסרטים של דיסני. איך זה יצא? בואו נראה. 

 

 

 

 

אז העלילה בקצרה: מיקי יום אחד מגלה עולם שמעבר למראה שבחדר השינה שלו (לאחר שקרא את "דרך המראה ומה שאליס מצאה שם" של לואיס קרול, בהחלט הקשר גאוני), שבו הקוסם (המוכר מהסרט ״פנטזיה״) יוצר עולם חדש בעזרת מברשת קסמים המשתמשת בצבע בכדי ליצור דברים חדשים ובמדלל כדי להרוס אותם. לאחר שהקוסם יוצא מהחדר, מיקי משחק עם המברשת ובטעות יוצר דמות אפלה הנשאבת לעולם החדש ומיקי בבהלה בורח מהחדר ושופך את הצבע והמדלל על שולחן היצירה.

 

שנים לאחר מכן, אותה הדמות תופסת את מיקי במיטתו ומושכת אותו אל תוך Waistland ("ארץ השממה" בתרגום חופשי). מיקי במהירות מגלה כי המקום נחרב בעקבות ההשתובבות שלו בבית הקוסם ושהעולם נשלט ע"י אוסוולד הארנב, שהוא, בערך, האח הגדול של מיקי. מפה העלילה ממשיכה ומתפתלת, הרבה כראות עינכם. אבל אמרתי "בקצרה" אז אני אשאיר אתכם בזאת. אני כן אוסיף שהעלילה בהחלט מעולה, והיתה הרבה מעבר למה שציפיתי. הגעתי למשחק במחשבה ברורה שאני הולך לקבל עלילת דיסני רגילה ובנאלית, וקיבלתי הרבה יותר.

 

 

epic-mickey-1

 

 

נמשיך בנקודה הכי ברורה לעין - העיצוב. באמת שקשה לחשוב על משחק ששוחרר ל-Wii שנראה כל כך יפה. כל מה שיפה ומושקע בדיסני, ניתן לראות כאן. אם זה קטעי מעבר בסגנון סרטי אנימציה ישנים (ואני מתכוון לממש ישנים), דמויות מוכרות (ומוכרות פחות) ונופים מעולים. בנוסף אפשר לומר את זה גם על מיקי עצמו. לאורך כל המשחק ניתן לראות טיפות צבע נוטפות ממנו, כדי שנזכור שגם הוא חלק מאותו עולם. גם בכל פעם שהדמות קופצת אפשר לראות רמיזה למשיכה של צבע. כמעט בלתי מורגש, אבל בהחלט נמצא במקום.

 

עוד נקודה לזכותו של המשחק, היא השימוש המבוקר בבקרי התנועה. נורא קל להיסחף כשיוצרים משחק ל-Wii ולהוסיף לכל שטות תנועה יעודית, אבל כאן השאירו את זה פשוט. רק בכדי לכוון את מברשת הצבע למטרה ול-Spin Attack. זהו. וזה עושה את העבודה מעולה בלי צורך להוסיף. תמיד דגלתי בפשטות במשחקים, וכל עוד השליטה בהם אינטואיטיבית ולא מסובכת, כך גם ההנאה גוברת. הפגם היחידי בעיניין הוא חופש הפעולה.

 



1 2
תגובות
 3
כתוב תגובה הדפס כתבה הרשם להזנה
שמור ושתף



תגובות

1. נכתב ע"י hcsp1 בתאריך 27 במרץ 2011 בשעה 05:05 דיווח

אחלה ביקורת!
באמת אחד מהמשחקים שעניינו אותי למרות שאין לי WII, אולי יהיה לי מזל ואוכל לשחק בו מתישהו.



2. נכתב ע"י eyal708 בתאריך 27 במרץ 2011 בשעה 12:12 דיווח

ביקורת טובה מאוד, אם כי שוב הצלחת להפתיע אותי עם הציון הסופי. גם בביקורת על דונקי קונג אמרתי לך שלא הרגשתי שהציון משקף את המלל, אבל כנראה אתה פשוט לא נדיב מאוד בציונים, וזה בסדר גמור. אני לא מסכים עם מספר נקודות: אני לא חושב שהמשחק יפה, גם לא יחסית לwii. מערכת הקארמה פשוט לא משנה באופן מורגש את המשחק ואין שום אינטרס מיוחד להיות רע או טוב, לא משהו דרסטי בכל מקרה. אני אישית התאכזבתי מהמשחק מאוד ואני חושב שהציון שנתת לו מוצדק.
מקווה לראות עוד הרבה ביקורות בעתיד, נהניתי לקרוא!thumbup



3. נכתב ע"י biggoron בתאריך 27 במרץ 2011 בשעה 17:05 דיווח

יופי של ביקורת, נהנתי מאוד לקרוא, ציון מוצדק בהחלט למשחק הזה. אישית אני עצרתי את עצמי כבר בשלב השני של המשחק כי התייאשתי מאותן נקודות ומשחקיות כושלת. את הסוף אני כבר ראיתי ביוטוב, חביב ביותר.




רק משתמשים רשומים יכולים להגיב, בכדי להגיב התחברו למערכת
דרך פאנל הכניסה שבצד שמאל למעלה.
אם אינכם רשומים לחצו כאן להרשמה מידית לאתר ולפורום.



600 / תווים נותרו לתגובה