| מחבר |
הודעה |
רונן יצחק
שחקן גיבור

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 3471
|
פורסם:
שישי יול' 17, 2009 ב-16:32 |
 |
לקראת סוף השנה ישוחרר Tekken 6, משחק שאני אישית מצפה לו מאוד. יש בו כמות מרשימה של 40 דמויות לבחירה, והוא נראה איכותי וכיפי. ישלים לי את הסרייה של משחקי מכות טובים לקונסולת ה-PS3 שלי.
ישוחרר גם ארקייד סטיק מהודר באופי המשחק:
לידור, איך סידור הכפתורים נראה לך כאן?
מקור: IGN |
נערך לאחרונה על-ידי רונן יצחק בתאריך רביעי נוב' 25, 2009 ב-02:39, סך-הכל נערך 3 פעמים |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
שישי יול' 17, 2009 ב-23:10 |
 |
נורמלי,על תשכח שקניתי חיקוי. הארקייד סטיק הזה הוא מקורי של הורי ולכן יהיה טוב לא כמו המשחק |
_________________
 |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-00:51 |
 |
| רונן יצחק כתב: |
למה אתה חושב שהמשחק לא טוב? הרי את השלישי אהבת.
ליאור, אתה מוזמן להצטרף לדיון, כמי שחרש עליו ביפן באולמות הארקייד. |
השלישי יצא שהייתי בן תשע הסדרה עכשיו לא טובה |
_________________
 |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-19:50 |
 |
לדעתי הסדרה מצויינת, ובכלל זה גם 5,5 R ו6.
6 מאוד מאוד דומה ל5 R. ככה שאם אהבת אחד, תאהבו את השני. הפיצ'רים החדשים לא משנים משמעותית את המשחק, ואין שינוי מהותי בתחושה שלו (לפחות לא ממה שאני שיחקתי בארקייד). בתור אחד שאהב מאוד את טקן 5 וטקן 5 R והעריך את השיפורים המהותיים שהוכנסו לסינגל פלייר שלהם בניגוד למשחקים הקודמים. אני מאמין ש6 יהיה מצויין. ואני מקווה גם שיהיה לו און ליין טוב, כי טקן תמיד היה ותמיד יהיה משחק שעיקרו המולטי פלייר. |
_________________
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-20:10 |
 |
בולשיט, משחקים אדירים. המשחק מכות הכי טוב שהכי כיף עם חברים. |
|
|
|
 |
ZeldaOfTime
שחקן אלוף


הצטרף: 27 נוב' 2004
הודעות: 1110
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-20:26 |
 |
ברור! טייקן זה אחד המשחקי מכות הכי טובים שיצאו, אפילו יותר טוב מסטריט פייטר או סול קליבר |
|
|
|
 |
Nimiauredhel
שחקן אלוף

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-21:23 |
 |
| רונן יצחק כתב: |
| למה זו סדרה כל כך טובה? |
יש קנגורו!
 |
|
|
|
 |
SnowFox
שחקן מתקדם

הצטרף: 08 אפר' 2008
הודעות: 184
|
פורסם:
שבת יול' 18, 2009 ב-21:50 |
 |
| ZeldaOfTime כתב: |
| ברור! טייקן זה אחד המשחקי מכות הכי טובים שיצאו, אפילו יותר טוב מסטריט פייטר או סול קליבר |
סטריט פייטר יותר טוב |
|
|
|
 |
MARIO
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-00:40 |
 |
סטריט פייטר זה הטוב ביותר! טקן הוא משחק של באטון מאשינג, צריך רק לדעת מתי ללחוץ, אגב, לי ואלנטיין הוא דמות בטקן 6? זו הדמות האהובה עליי ורציתי לדעת אם הוא עדיין קיים? |
|
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-01:04 |
 |
| MARIO כתב: |
| סטריט פייטר זה הטוב ביותר! טקן הוא משחק של באטון מאשינג, צריך רק לדעת מתי ללחוץ, אגב, לי ואלנטיין הוא דמות בטקן 6? זו הדמות האהובה עליי ורציתי לדעת אם הוא עדיין קיים? |
קוראים לו לי צ'אולן, ואלנטיין זה היה תחפושת שהוא המציא לעצמו ב4.
כן, הוא עדיין שם. |
_________________
 |
|
|
 |
ZeldaOfTime
שחקן אלוף


הצטרף: 27 נוב' 2004
הודעות: 1110
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-01:09 |
 |
טייקן היא סידרה יותר טובה לפי דעתי.. גם יותר נמכרת |
|
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-01:37 |
 |
טקן זה אותו דבר כבר הרבה שנים.
זה לא נראה ששיפרו ב-6 חוץ מהגרפיקה. |
|
|
|
 |
זאוס השני
שחקן מתקדם


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 203
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-13:33 |
 |
בטקן יש אלימות במשפחה :S
יש את ג'ין, אבא שלו, סבא שלו, והבוס האחרון ב5 היה סבא רבא שלו XD
וואי..עם חברים שלי הייתי חורש על 5...ידענו מלא קומבואים.
וגם סיימנו את המשחק על הרמה הכי קשה, אולטרא הארד!
אבל הדבר הכי טוב במשחק, זה הקפואריסטית D: |
_________________ גלריית הגרפיקה שלי:
http://ronenattias.deviantart.com/gallery
 |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
ראשון יול' 19, 2009 ב-14:04 |
 |
| זאוס השני כתב: |
בטקן יש אלימות במשפחה :S
יש את ג'ין, אבא שלו, סבא שלו, והבוס האחרון ב5 היה סבא רבא שלו XD
וואי..עם חברים שלי הייתי חורש על 5...ידענו מלא קומבואים.
וגם סיימנו את המשחק על הרמה הכי קשה, אולטרא הארד!
אבל הדבר הכי טוב במשחק, זה הקפואריסטית D: |
כן, מבינים מהאוואטר שלך שאתה מהסוג הזה של האנשים  |
_________________
 |
|
|
 |
Jack Frost
שחקן גיבור


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 2780
מיקום: סיילנט היל
|
פורסם:
חמישי אוג' 20, 2009 ב-02:45 |
 |
|
|
 |
|
|
|
|