| מחבר |
הודעה |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-13:42 |
 |
לא, מה זה האתר הזה?
אני המצאתי את הכינוי הזה, ואת הלוגו הזה, וזה ברור שכמו Apple שלקחה אותו, גם אחרים. עצוב עצוב. |
|
|
|
 |
Chwomp
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-13:50 |
 |
| ADi כתב: |
לי אין בעיית סאונד.
אני לא זוכר את מספר החידה. זה הולך משהו כזה:
3 אנשים מתמודדים על רשות העיר, בערייה שהאוכלוסיה שלה היא 40 אנשים, כולל השלושה. כדי לזכות בתואר הם צריכים לקבל יותר קולות מהשניים האחרים. מה מינימום הקולות שהם צריכים כדי לזכות?
משהו כזה. |
יש לי רעיון:
רמז: לא כל אחד חייב להצביע
התשובה: 2 קולות.
הסבר: אם כל מתמודד מצביע לעצמו, אז מספיק למישהו לקבל עוד קול אחד וששאר העיר לא תצביע והוא ייקח את הבחירות. |
|
|
|
 |
biggoron
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-14:15 |
 |
אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...
8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?. |
_________________ מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186 |
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-14:28 |
 |
דקה?
אם מישהו מעביר עם פה אחד לכל האוזניים. |
|
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-14:30 |
 |
| biggoron כתב: |
אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...
8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?. |
ממ, 7. |
|
|
|
 |
Nimiauredhel
שחקן אלוף

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-14:58 |
 |
| biggoron כתב: |
אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...
8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?. |
ערכתי והוצאתי את התמונה שלא יהיה ספוילר
יקח 3 דקות. תזכרו שאלה שקיבלו את המסר גם מעבירים אותו הלאה כך שקצב ה'תפוצה' שלו עולה. תמונה שמסבירה את זה
האדום הוא הראשון שמעביר את המסר לזה שלידו בדקה 1, ביחד הם מעבירים לשניים אחרים בדקה 2, ואז לכל השאר בדקה 3. |
נערך לאחרונה על-ידי Nimiauredhel בתאריך שישי אוג' 28, 2009 ב-15:07, סך-הכל נערך 3 פעמים |
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-15:02 |
 |
לא. שאגי. זה פיתרון יצירתי יותר
סיימתי את המשחק עכשיו, ואכן משחק נהדר. הסוף של הסיפור קצת מגיע משום מקום והייתי שמח אם היה קצת יותר ביסוס לפיתרון לכל הדבר הזה (הגז)
ועדיין, משחק נהדר. 8.5/10 בעיניי.
הדיבוב פשוט מופתי, בהחלט מדהים, והסוף מרגש. מצאתי 137 מתוך 138 פאזלים במשחק, אז כל הכבוד לי
עכשיו יפתחו לי כל מיני פאזלים קשים יותר. יש כמה שפשוט לא הצלחתי לפתור (הפאזל שצריך להעביר אשפה לפח - הפאזל של התמונה הנסתרת).
כרגיל, משחק שווה לאללה, ומאוד מנצל את ה-DS.
הבעיה היחידה שלי היא חלק מהחידות והעובדה שהתרגום לא טוב כמו במשחק הקודם, קצת מרגיש שחיפפו לעיתים, יכלו לקצר חלק מהחידות ולעשות אותן ברורות יותר. |
|
|
|
 |
biggoron
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-16:46 |
 |
חחחח... גם אתה נתקעת על החיד עם הזבל לפח... זה היה מטריד,
אני מתעב פאזלים של הזזת חלקים בתחום מוגבל, בלייטון הראשון
היה רק איזה 2 או 3 וזהו, כאן... רק בתחילת המשחק ויש איזה 4 כבר. |
_________________ מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186 |
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-17:18 |
 |
אני מדבר על חידת הזבל שמופיעה אחרי שפתרת את ההבדלים בתמונה. זה ממש, אבל ממש מתסכל. ועוד הסתכלתי על הרמזים
אני אפתור אבל את הכל בסוף. כזה אני  |
|
|
|
 |
Chwomp
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374
|
פורסם:
שישי אוג' 28, 2009 ב-22:31 |
 |
אז יש במשחק הרבה פאזלים של הזזת חלקים? חבל. גם אני לא אהבתי אותם. |
|
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שבת אוג' 29, 2009 ב-16:13 |
 |
אני חושב שזה משחק נהדר. ויש בו יותר גיוון מבחינת חידות.
הבעיה היא שתכלס כבר החדשנות של המשחק הראשון והקסם שלו קצת נעלמו, כי אין מה לעשות, שמשהו ראשון זה תמיד יהיה יותר מפתיע ומהנה.
החידה של ראש העיר אינה הגיונית. כי יש שלושה ראשי ערים, ומבקשים את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, לא נאמר שהוא צריך להיות יותר מחצי. |
|
|
|
 |
megadeoxys
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956
|
פורסם:
שבת אוג' 29, 2009 ב-16:21 |
 |
אני מתקדם במשחק וזה כיף כמו קודמו.
אבל באמת באיזה שתיים שלוש חידות הייתה בעיית ניסוח.
בלי קשר
זוכרים את החידה עם הזבל? עשיתי 227 מהלכים במקום 29 |
_________________
 |
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שבת אוג' 29, 2009 ב-19:11 |
 |
תלוי איזו חידת זבל. יש שתיים או שלוש.
יש אחת ממש קשה, שסוף סוף פתרתי אותה. |
|
|
|
 |
Chwomp
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374
|
פורסם:
שבת אוג' 29, 2009 ב-23:01 |
 |
| ADi כתב: |
אני חושב שזה משחק נהדר. ויש בו יותר גיוון מבחינת חידות.
הבעיה היא שתכלס כבר החדשנות של המשחק הראשון והקסם שלו קצת נעלמו, כי אין מה לעשות, שמשהו ראשון זה תמיד יהיה יותר מפתיע ומהנה.
החידה של ראש העיר אינה הגיונית. כי יש שלושה ראשי ערים, ומבקשים את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, לא נאמר שהוא צריך להיות יותר מחצי. |
אולי תוכל לצטט את החידה מילה במילה? |
|
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
שבת אוג' 29, 2009 ב-23:17 |
 |
|
|
 |
|
|
|
|