הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 Professor Layton and Diabolical Box (וגם דיון החידות הרשמי) צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-13:42 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא, מה זה האתר הזה?

אני המצאתי את הכינוי הזה, ואת הלוגו הזה, וזה ברור שכמו Apple שלקחה אותו, גם אחרים. עצוב עצוב.
Chwomp
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-13:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ADi כתב:
לי אין בעיית סאונד.

אני לא זוכר את מספר החידה. זה הולך משהו כזה:

3 אנשים מתמודדים על רשות העיר, בערייה שהאוכלוסיה שלה היא 40 אנשים, כולל השלושה. כדי לזכות בתואר הם צריכים לקבל יותר קולות מהשניים האחרים. מה מינימום הקולות שהם צריכים כדי לזכות?

משהו כזה.


יש לי רעיון:
רמז: לא כל אחד חייב להצביע
התשובה: 2 קולות.
הסבר: אם כל מתמודד מצביע לעצמו, אז מספיק למישהו לקבל עוד קול אחד וששאר העיר לא תצביע והוא ייקח את הבחירות.
biggoron
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-14:15 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...

8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?.

_________________
מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-14:28 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

דקה?
אם מישהו מעביר עם פה אחד לכל האוזניים.
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-14:30 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

biggoron כתב:
אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...

8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?.


ממ, 7.
Nimiauredhel
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-14:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

biggoron כתב:
אחחחח... חידה של לחשוב מחוץ לקופסא, נתקלתי בעוד אחת כזאת עכשיו...

8 אנשים משחקים משחק של העברת מסרים מפה לאוזן,
הראשון מעביר את המסר וממנו מתחיל הספירה לשאר ה-7 הנותרים.
משך הזמן אשר לוקח כדי להעביר את המסר הוא "דקה אחת",
מהו משך הזמן המינימאלי שייקח להעביר את המסר לכל ה-7?.

ערכתי והוצאתי את התמונה שלא יהיה ספוילר Image
יקח 3 דקות. תזכרו שאלה שקיבלו את המסר גם מעבירים אותו הלאה כך שקצב ה'תפוצה' שלו עולה. תמונה שמסבירה את זה
האדום הוא הראשון שמעביר את המסר לזה שלידו בדקה 1, ביחד הם מעבירים לשניים אחרים בדקה 2, ואז לכל השאר בדקה 3.


נערך לאחרונה על-ידי Nimiauredhel בתאריך שישי אוג' 28, 2009 ב-15:07, סך-הכל נערך 3 פעמים
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-15:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא. שאגי. זה פיתרון יצירתי יותר Smile

סיימתי את המשחק עכשיו, ואכן משחק נהדר. הסוף של הסיפור קצת מגיע משום מקום והייתי שמח אם היה קצת יותר ביסוס לפיתרון לכל הדבר הזה (הגז)

ועדיין, משחק נהדר. 8.5/10 בעיניי.

הדיבוב פשוט מופתי, בהחלט מדהים, והסוף מרגש. מצאתי 137 מתוך 138 פאזלים במשחק, אז כל הכבוד לי Smile

עכשיו יפתחו לי כל מיני פאזלים קשים יותר. יש כמה שפשוט לא הצלחתי לפתור (הפאזל שצריך להעביר אשפה לפח - הפאזל של התמונה הנסתרת).

כרגיל, משחק שווה לאללה, ומאוד מנצל את ה-DS.

הבעיה היחידה שלי היא חלק מהחידות והעובדה שהתרגום לא טוב כמו במשחק הקודם, קצת מרגיש שחיפפו לעיתים, יכלו לקצר חלק מהחידות ולעשות אותן ברורות יותר.
biggoron
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 29 מאי 2004
הודעות: 4176
מיקום: אין לי מושג

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-16:46 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

חחחח... גם אתה נתקעת על החיד עם הזבל לפח... זה היה מטריד,
אני מתעב פאזלים של הזזת חלקים בתחום מוגבל, בלייטון הראשון
היה רק איזה 2 או 3 וזהו, כאן... רק בתחילת המשחק ויש איזה 4 כבר.

_________________
מדריך ה- Wii השלם שלי.
הכל על חיבור לרשת, מוצרים נלווים ומכס.
http://www.consouls.com/forum/viewtopic.php?t=5186
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-17:18 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני מדבר על חידת הזבל שמופיעה אחרי שפתרת את ההבדלים בתמונה. זה ממש, אבל ממש מתסכל. ועוד הסתכלתי על הרמזים Sad

אני אפתור אבל את הכל בסוף. כזה אני Smile
Chwomp
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374

הודעהפורסם: שישי אוג' 28, 2009 ב-22:31 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אז יש במשחק הרבה פאזלים של הזזת חלקים? חבל. גם אני לא אהבתי אותם.
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שבת אוג' 29, 2009 ב-16:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני חושב שזה משחק נהדר. ויש בו יותר גיוון מבחינת חידות.

הבעיה היא שתכלס כבר החדשנות של המשחק הראשון והקסם שלו קצת נעלמו, כי אין מה לעשות, שמשהו ראשון זה תמיד יהיה יותר מפתיע ומהנה.

החידה של ראש העיר אינה הגיונית. כי יש שלושה ראשי ערים, ומבקשים את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, לא נאמר שהוא צריך להיות יותר מחצי.
megadeoxys
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 29 אפר' 2007
הודעות: 1956

הודעהפורסם: שבת אוג' 29, 2009 ב-16:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני מתקדם במשחק וזה כיף כמו קודמו.
אבל באמת באיזה שתיים שלוש חידות הייתה בעיית ניסוח.

בלי קשר
זוכרים את החידה עם הזבל? עשיתי 227 מהלכים במקום 29

_________________
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שבת אוג' 29, 2009 ב-19:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תלוי איזו חידת זבל. יש שתיים או שלוש.

יש אחת ממש קשה, שסוף סוף פתרתי אותה.
Chwomp
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 09 יול' 2009
הודעות: 374

הודעהפורסם: שבת אוג' 29, 2009 ב-23:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ADi כתב:
אני חושב שזה משחק נהדר. ויש בו יותר גיוון מבחינת חידות.

הבעיה היא שתכלס כבר החדשנות של המשחק הראשון והקסם שלו קצת נעלמו, כי אין מה לעשות, שמשהו ראשון זה תמיד יהיה יותר מפתיע ומהנה.

החידה של ראש העיר אינה הגיונית. כי יש שלושה ראשי ערים, ומבקשים את מספר ההצבעות הגבוה ביותר, לא נאמר שהוא צריך להיות יותר מחצי.


אולי תוכל לצטט את החידה מילה במילה?
ADi
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956

הודעהפורסם: שבת אוג' 29, 2009 ב-23:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא יודע איפה היא כרגע.
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016