| מחבר |
הודעה |
PT
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village
|
פורסם:
שני מרץ 22, 2010 ב-23:07 |
 |
1,200 נקודות.
מישהו קנה? מתכוון לקנות? |
_________________
 |
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שני מרץ 22, 2010 ב-23:11 |
 |
אממ... יש אותו בחינם למחשב. אז לא. |
|
|
|
 |
PT
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village
|
פורסם:
שני מרץ 22, 2010 ב-23:16 |
 |
לא עם גרפיקה ומוזיקה משופרות
ואפשרות לשחק עם Curly Brace |
_________________
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שני מרץ 22, 2010 ב-23:53 |
 |
"קניתי" ולהפתעתי המוזיקה המקורית חלשה בצורה מפתיעה (חלשה משמע ווליום נמוך, חס וחלילה גרועה), והם החליפו חלק מהצלילים והם נשמעים פשוט נורא ואיום.
הצליל של הגלילה של הטקסט למשל פשוט מחריד...
לא יודע למה... קניתי אותו בכלל. סיימתי אותו כבר אין ספור פעמים בכל דרך אפשרית. |
|
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-08:03 |
 |
אולי כדי "לתמוך" במפתחים שהביאו לך שעות של הנאה |
|
|
|
 |
DARKES
שחקן מכור


הצטרף: 28 יול' 2006
הודעות: 789
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-14:56 |
 |
ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)? |
_________________ ציטוטים נבחרים:
|
|
|
 |
PT
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:00 |
 |
| DARKES כתב: |
ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)? |
כן.
Kazura, תתבייש בעצמך.
זה דבר אחד לגנוב משחק מהחברות הענקיות שבכל מקרה מרוויחות מליונים של דולרים
אבל מפתחת קטנה שעבדה המון זמן כדי להביא את המשחק הזה, את ה-12$ לא להביא להם?!
פשוט בושה... |
_________________
 |
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:01 |
 |
אבל 1200 נקודות? לדעתי זה קצת יקר בשביל רימייק למחשק חינמי על הPC. |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:05 |
 |
| PT כתב: |
| DARKES כתב: |
ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)? |
כן.
Kazura, תתבייש בעצמך.
זה דבר אחד לגנוב משחק מהחברות הענקיות שבכל מקרה מרוויחות מליונים של דולרים
אבל מפתחת קטנה שעבדה המון זמן כדי להביא את המשחק הזה, את ה-12$ לא להביא להם?!
פשוט בושה... |
אין לי אינטרנט בווי.
 |
|
|
|
 |
shgadlic
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:15 |
 |
תירוץ עלוב! |
_________________
The Church of the Flying Spaghetti Monster
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:21 |
 |
|
|
 |
PT
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-17:00 |
 |
אז אל תשחק. |
_________________
 |
|
|
 |
Kazura
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-17:07 |
 |
|
|
 |
PT
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-18:09 |
 |
הייתי נותן לך באן אם הייתי יכול
ואני לא צוחק... |
_________________
 |
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שלישי מרץ 23, 2010 ב-18:15 |
 |
|
|
 |
|
|
|
|