הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 אז.... Cave Story יצא היום... צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
PT
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village

הודעהפורסם: שני מרץ 22, 2010 ב-23:07 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

1,200 נקודות.

מישהו קנה? מתכוון לקנות?

_________________
Image
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שני מרץ 22, 2010 ב-23:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אממ... יש אותו בחינם למחשב. אז לא.
PT
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village

הודעהפורסם: שני מרץ 22, 2010 ב-23:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא עם גרפיקה ומוזיקה משופרות
ואפשרות לשחק עם Curly Brace

_________________
Image
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שני מרץ 22, 2010 ב-23:53 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

"קניתי" ולהפתעתי המוזיקה המקורית חלשה בצורה מפתיעה (חלשה משמע ווליום נמוך, חס וחלילה גרועה), והם החליפו חלק מהצלילים והם נשמעים פשוט נורא ואיום.
הצליל של הגלילה של הטקסט למשל פשוט מחריד...
לא יודע למה... קניתי אותו בכלל. סיימתי אותו כבר אין ספור פעמים בכל דרך אפשרית.
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-08:03 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אולי כדי "לתמוך" במפתחים שהביאו לך שעות של הנאה
DARKES
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 28 יול' 2006
הודעות: 789

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-14:56 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)?

_________________
ציטוטים נבחרים:
ספוילר:


vg4ever כתב:
meir22 כתב:
קצת נכון אני נוב אבל יש לי גם סוני 3 אבל אף פעם לא כל כך הצלחתי להבין את הקונסולות אחרות היה לי פעם גימבוי


אחי אתה נשמה  מוגבל אם איך שאתה מנסה להביא את עצמך

רונן יצחק כתב:

אבל ההורים לא צריכים לדעת, נכון? אם תבוא, אני אתן לך סוכריה על מקל. כדאי לך.

PT
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

DARKES כתב:
ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)?


כן.



Kazura, תתבייש בעצמך.
זה דבר אחד לגנוב משחק מהחברות הענקיות שבכל מקרה מרוויחות מליונים של דולרים
אבל מפתחת קטנה שעבדה המון זמן כדי להביא את המשחק הזה, את ה-12$ לא להביא להם?!
פשוט בושה...

_________________
Image
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אבל 1200 נקודות? לדעתי זה קצת יקר בשביל רימייק למחשק חינמי על הPC.

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:05 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

PT כתב:
DARKES כתב:
ברוך השם!!
יש אפשרות לשחק במשחק ה"מקורי"? כאילו לא הרימייק אלא אותה גרסא למחשב רק לווי(עם אותה מוזיקה וצלילים)?


כן.



Kazura, תתבייש בעצמך.
זה דבר אחד לגנוב משחק מהחברות הענקיות שבכל מקרה מרוויחות מליונים של דולרים
אבל מפתחת קטנה שעבדה המון זמן כדי להביא את המשחק הזה, את ה-12$ לא להביא להם?!
פשוט בושה...

אין לי אינטרנט בווי.

shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:15 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

תירוץ עלוב!

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-16:21 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

התירוץ הכי טוב שיש XD
PT
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-17:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אז אל תשחק.

_________________
Image
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-17:07 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

נאאא.
PT
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2004
הודעות: 2868
מיקום: Taoru Village

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-18:09 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הייתי נותן לך באן אם הייתי יכול
ואני לא צוחק...

_________________
Image
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שלישי מרץ 23, 2010 ב-18:15 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בן אתה מבייש את היהדות
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016