| מחבר |
הודעה |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:23 |
 |
אני יודע שכנראה זה לא מעניין אף אחד, אבל המשחק wii party קיבל ביקורות ראשונות. בgamespot נתנו לו ציון 8(לא רע בכלל). הם תיארו אותו כמשחק מסיבות כיפי, הכולל מבחר גדול של משחקים טובים עושים שימוש יפה בווימוט.
כרגע אני חושב שזהו משחק מסיבות מוצלח. אני מחכה לעוד ביקורות.
מה אתם חושבים?
עדכון: wii party מקבל 7 בign.
http://wii.ign.com/articles/112/1125168p1.html |
_________________

נערך לאחרונה על-ידי eyal708 בתאריך שני אוק' 04, 2010 ב-14:04, סך-הכל נערך 2 פעמים |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:53 |
 |
חבר שלי שיחק בגרסא היפנית שלו באמצעים שלא נזכיר, והוא אמר שהוא מצויין. שהוא מזכיר מאוד את מאריו פארטי. |
_________________
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-00:54 |
 |
|
|
 |
lidor_Sa
שחקן גיבור


הצטרף: 15 פבר' 2006
הודעות: 2674
מיקום: מאחוריך
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-07:44 |
 |
| I.T.P כתב: |
| חבר שלי שיחק בגרסא היפנית שלו באמצעים שלא נזכיר, והוא אמר שהוא מצויין. שהוא מזכיר מאוד את מאריו פארטי. |
הוא לא אמור להחליף את מאריו פארטי או משהו כזה? לא נראה לי שייצאו עוד משחקי מאריו פארטי.. הם די גמורים כבר |
_________________
 |
|
|
 |
ADi
שחקן מכור

הצטרף: 15 יונ' 2009
הודעות: 956
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-12:03 |
 |
נינטנדו העדיפה לא לחלוב את מריו בעוד מסיבה, אז הם שמו אותו במשחקי ספורט. |
|
|
|
 |
MARIO
שחקן על


הצטרף: 07 דצמ' 2003
הודעות: 4249
מיקום: Behind you
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-14:44 |
 |
אייל, איך המשחק לעומת מאריו פארטי 8? |
|
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
ראשון אוק' 03, 2010 ב-15:42 |
 |
י' אחת גאד דאמיט.!
אף פעם לא שיחקתי mario party אבל לפי gamespot יש שם משחקון אחד שיותר מושקע מכל mario party. לפי מה שהבנתי זה לא העתקה או משהו כזה, אלא מביא משהו חדש וטוב. |
_________________
 |
|
|
 |
Nimiauredhel
שחקן אלוף

הצטרף: 13 יונ' 2009
הודעות: 1277
|
פורסם:
שני אוק' 04, 2010 ב-20:16 |
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
שני אוק' 04, 2010 ב-20:21 |
 |
יפה, טריילר מגניב. |
_________________
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
שישי אוק' 08, 2010 ב-13:19 |
 |
gt עם ביקורת וידאו(אם זה מעניין מישהו)..
http://www.gametrailers.com/video/review-wii-party/705763 |
_________________
 |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שישי אוק' 08, 2010 ב-20:01 |
 |
שיחקתי בזה אתמול
הGlobe Trot Mode מאוד חמוד ובאמת מזכיר את מאריו פארטי
המשחקונים היחידים שמעיזים לעשות שימוש בויימוט שהוא לא טילט כשהוא על הצד או פוינטר הם כל כך לא מגיבים שזה לא שחיק בעליל.
המשחקים של הHouse Party Mode (האלה שמשחקים במציאות) הם מזוויעים.
וזהו בערך  |
_________________
 |
|
|
 |
|
|
|
|