הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 משחק מריו וסוניק חדש + מידע על המשחק 20 שנה של סוניק צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-07:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

http://www.sonicstadium.org/news/2010/10/new-mario-and-sonic-sonic-20t h-anniversary-game-confirmed/

בקשר למשחק ה20 שנה לסוניק: אני מאוד מקווה שזה יהיה טוב וזה נשמע  ממש טוב

מריו וסוניק:......................................לא סבלנו מספיק? המשחקים האלה רצחו לי את היד ואני דיי בטוח שגם זה ירצח לי את היד.

בכל מקרה, פתחתי בפורום ווי כי המשחק מריו וסוניק יצא בטח לווי (אחרי הכל מריו זה נינטנדו) וזה באותה כתבה עם המשחק 20 שנה אז גם פירסמתי את זה פה.

_________________
Image
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-09:38 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כנראה זה יהיה מריו וסוניק באולימפיידת הנכים.

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

^אפילו רוב הסיכויים
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למה הם לא אמרו לאיזה קונסולה זה יצא? שנדע לפחות לאיזה קונסולה לא לקנות את המשחק...

_________________
Image
shgadlic
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 3623
מיקום: ראשון לציון

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:40 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

סוניק באמת נכה בהתחשב במשחקים האחרונים בסדרה.

AH BURN!

_________________
Image
The Church of the Flying Spaghetti Monster
Image
The Out Campaign: Scarlet Letter of Atheism
Kazura
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2287
מיקום: ת"א

הודעהפורסם: ראשון אוק' 10, 2010 ב-18:41 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

עקצת
EpicShow
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 19 אוג' 2009
הודעות: 2011
מיקום: Toy Time Galaxy

הודעהפורסם: שישי אוק' 15, 2010 ב-14:30 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ZING!
בטח איזה מריו&סוניק פרטי..

_________________
Image
Blue blur
שחקן גיבור
שחקן גיבור


הצטרף: 14 יונ' 2009
הודעות: 2651
מיקום: חדרה

הודעהפורסם: שישי אוק' 15, 2010 ב-14:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

סגה אמרו שאין תכנונים למשחק של ה20 שנה

_________________
Just according to keikaku
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-18:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

פירסמו שמשחק המאריו וסוניק החדש לא הולך להיות בנושא ספורט

מה אתם אומרים?  - רגע מרגש של משחק פלטפורמה משותף בין מאריו לסוניק?

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:01 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

וואו, מעניין, זה בטח הולך להיות אדיר!
















לא.

_________________
Image
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

למה לא?

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
guyho
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 אוק' 2010
הודעות: 970
מיקום: green hill zone

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בכל זאת מריו מלך הפלטפורמה וסוניק מלך המהירות...

_________________
THAT TORNADO... I MEAN, MARIJUANA PLANT IS CARRYING A CAR!!! SHIT JUST GOT REAL!!!
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-19:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

eyal708 כתב:
וואו, מעניין, זה בטח הולך להיות אדיר!
















לא.

אתה מצחיק







לא

בכל מקרה, נראה מה זה יהיה, אני מקווה שזה לא יהיה גימיק

_________________
Image
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-20:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Sad
זה כנראה יהיה גימיק. אני לא מבין מה הדחף לשלב את מריו וסוניק? מה יוצא להם מזה?
אלה שני משחקים שלא קשורים אחד לשני, ובדרך כלל משלבים אותם למשחק אחד שלא קשור לכלום...

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי אוק' 26, 2010 ב-20:30 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

eyal708 כתב:
Sad
זה כנראה יהיה גימיק. אני לא מבין מה הדחף לשלב את מריו וסוניק? מה יוצא להם מזה?
אלה שני משחקים שלא קשורים אחד לשני, ובדרך כלל משלבים אותם למשחק אחד שלא קשור לכלום...

מה לא קשורים אחד לשני? סוניק ומריו הם יריבים אחד של השני שנים, מאז שסוניק פרץ ב1991, תמיד היו השוואות מה יותר טוב, לעזאזל זה היה המרכז של הקרב של סגה ונינטנדו של מי טובה יותר.
הם בעיקרון הסדרות היריבות הכי גדולות בהיסטוריה

_________________
Image
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016