| מחבר |
הודעה |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-01:00 |
 |
סוני פרסמו את תוכנית ה"ברוכים הבאים חזרה לשירות" שלהם, והיא מאוד מרשימה (אם כי קצת מבאסת כי בשבילי היא לא כדאית במיוחד.
משחקים חינם לכולם! כל חשבון קיים יוכל להוריד 2 מתוך 5 (לבחירתכם) המשחקים הבאים:
Infamous
Little Big Planet
Wipeout HD + Fury
Super Stardust HD
Dead Nation
הבאסה פה היא שמי שמנוי לפלוס כבר יש לו את וייפאאוט, ומי שאוהב PS וPSN (כמוני) סביר להניח ששיחק באינפמוס, LBP וסופר סטארדאסט.
אבל זה עדיין מתנה מדהימה, כל הכבוד סוני!
בנוסף, משתמשי PSP יוכלו לבחור גם 2 מתוך 4 מהמשחקים הבאים:
LittleBigPlanet (PSP)
ModNation Racers
Pursuit Force
Killzone Liberation
שזה גם רשימה לא רעה בכלל!
בנוסף לכל זה, כולם זכאים לחודש חינם של פס+, כאשר מנויי פלוס מקבלים חודשיים נוספים חינם, כלומר הארכה בפועל של 3 חודשים למנוי.
יש גם עוד שטויות כמו Home ודברים איזוריים של ארה"ב, אבל הם לא רלוונטיים אלינו אז אני לא אכנס לזה.
מה שכן באירופה ברשימה של הפס3 מופיע Ratchet & CLank: Quest for Booty במקום סופר סטארדאסט, לתשומת ליבכם. |
_________________
 |
|
|
 |
edward
שחקן עם עתיד

הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-06:26 |
 |
אני מאוהב בסוני.
כשהם אמרו לראשונה שהם מתכננים לפצות אותנו במשחקים הייתי בטוח שיהיה מדובר במשחקי מיניס גרועים כאלה, אבל באמת שהם הפתיעו אותי לטובה
אבל מה בנוגע לאנשים שקיימים להם מספר חשבונות שונים? אני לא חושב שזה הגיוני שהם יוכלו לההנות מיותר ממשחק אחד...
ומתי נהנה מכל זה? |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-07:16 |
 |
יש-לי-כבר-את-אינפמוס-אבל-השאלתי-את-LBP-מחבר-ולא-שיחקתי-סופר-סטארדאסט-א ז-זה-טוב. |
_________________
 |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-08:27 |
 |
WTF! לא היה לי רשת לא אופר! |
|
|
|
 |
Slim
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-09:02 |
 |
והמשחקים יישארו אצל המשתמשים "לתמיד" ולא רק לתקופה הקרובה, נכון?  |
_________________
http://www.Yaniv.tk |
|
|
 |
hcsp1
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-09:55 |
 |
אולי אני אקח את אינפמוס שתמיד רציתי לשחק בו ולא יצא לי... |
_________________ No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!
 |
|
|
 |
GolanBerlin
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-11:20 |
 |
אחלה של פיצוי מצד סוני  |
|
|
|
 |
JayJayDimaggio
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-12:37 |
 |
רק אני לא מתלהב מהחבילה הזאת ?
רוב המשחקים כבר יש לי או שכבר שיחקתי ... ותאכלס את רובם אם לא את כולם לא הייתי בכלל חושב לרכוש אי פעם, טיפה מאכזב מבחינתי :\ |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-18:45 |
 |
זה-פייר-קונסולה-או-פייר-משתמש? כי-אם-זה-פייר-משתמש-מישהו-יכול-לקנות-את-כל-ה5. |
_________________
 |
|
|
 |
I.T.P
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-18:48 |
 |
אני מאמין שזה פר משתמש.
וכן, אני הולך לקחת את הכל  |
_________________
 |
|
|
 |
eyal708
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-19:03 |
 |
זה כבר זמין להורדה? |
_________________
 |
|
|
 |
Meta Ridley
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-19:13 |
 |
| I.T.P כתב: |
אני מאמין שזה פר משתמש.
וכן, אני הולך לקחת את הכל  |
מה-הטעם-בLBP-ואינפמוס,יש-לך-את-שניהם.
בכל-מקרה-אני-אפתח-2-משתמשים- אמריקאים-לכל-מקרה. |
_________________
 |
|
|
 |
Yaniryb
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-19:53 |
 |
אני קצת לא מעודכן אבל יש תאריך לחזרת החנות?
כי לפחות ממה שהם מציאים כניראה יהיה לי משהוא על ההרדיסק מעבר לשמירות של משחקים.
אגב אחלה רשימה |
_________________ תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר
Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart! |
|
|
 |
meir22
שחקן מכור

הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-20:04 |
 |
אם אני יפתח מישתמש אני יוכל להוריד? |
|
|
|
 |
eran
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587
|
פורסם:
שלישי מאי 17, 2011 ב-21:23 |
 |
|
|
 |
|
|
|
|