הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 מתנת ה"ברוכים הבאים חזרה לשירות" של סוני, משחקים מ צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-01:00 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

סוני פרסמו את תוכנית ה"ברוכים הבאים חזרה לשירות" שלהם, והיא מאוד מרשימה (אם כי קצת מבאסת כי בשבילי היא לא כדאית במיוחד.

משחקים חינם לכולם! כל חשבון קיים יוכל להוריד 2 מתוך 5 (לבחירתכם) המשחקים הבאים:

Infamous
Little Big Planet
Wipeout HD + Fury
Super Stardust HD
Dead Nation

הבאסה פה היא שמי שמנוי לפלוס כבר יש לו את וייפאאוט, ומי שאוהב PS וPSN (כמוני) סביר להניח ששיחק באינפמוס, LBP וסופר סטארדאסט.

אבל זה עדיין מתנה מדהימה, כל הכבוד סוני!

בנוסף, משתמשי PSP יוכלו לבחור גם 2 מתוך 4 מהמשחקים הבאים:

LittleBigPlanet (PSP)
ModNation Racers
Pursuit Force
Killzone Liberation

שזה גם רשימה לא רעה בכלל!

בנוסף לכל זה, כולם זכאים לחודש חינם של פס+, כאשר מנויי פלוס מקבלים חודשיים נוספים חינם, כלומר הארכה בפועל של 3 חודשים למנוי.

יש גם עוד שטויות כמו Home ודברים איזוריים של ארה"ב, אבל הם לא רלוונטיים אלינו אז אני לא אכנס לזה.

מה שכן באירופה ברשימה של הפס3 מופיע Ratchet & CLank: Quest for Booty במקום סופר סטארדאסט, לתשומת ליבכם.

_________________

Image

Image
edward
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 12 מרץ 2009
הודעות: 321

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-06:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני מאוהב בסוני.
כשהם אמרו לראשונה שהם מתכננים לפצות אותנו במשחקים הייתי בטוח שיהיה מדובר במשחקי מיניס גרועים כאלה, אבל באמת שהם הפתיעו אותי לטובהSmile
אבל מה בנוגע לאנשים שקיימים להם מספר חשבונות שונים? אני לא חושב שזה הגיוני שהם יוכלו לההנות מיותר ממשחק אחד...
ומתי נהנה מכל זה?

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-07:16 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יש-לי-כבר-את-אינפמוס-אבל-השאלתי-את-LBP-מחבר-ולא-שיחקתי-סופר-סטארדאסט-א ז-זה-טוב.

_________________
Image
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-08:27 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

WTF! לא היה לי רשת לא אופר!
Slim
מנהל אתר
מנהל אתר


הצטרף: 15 נוב' 2003
הודעות: 5816
מיקום: אשקלון

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-09:02 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

והמשחקים יישארו אצל המשתמשים "לתמיד" ולא רק לתקופה הקרובה, נכון? Smile

_________________
Image
http://www.Yaniv.tk
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-09:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אולי אני אקח את אינפמוס שתמיד רציתי לשחק בו ולא יצא לי...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
GolanBerlin
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 03 אוג' 2009
הודעות: 2961
מיקום: רמת גן

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-11:20 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אחלה של פיצוי מצד סוני Image
JayJayDimaggio
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 01 יונ' 2010
הודעות: 801

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-12:37 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

רק אני לא מתלהב מהחבילה הזאת ?
רוב המשחקים כבר יש לי או שכבר שיחקתי ... ותאכלס את רובם אם לא את כולם לא הייתי בכלל חושב לרכוש אי פעם, טיפה מאכזב מבחינתי :\

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-18:45 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה-פייר-קונסולה-או-פייר-משתמש? כי-אם-זה-פייר-משתמש-מישהו-יכול-לקנות-את-כל-ה5.

_________________
Image
I.T.P
מנהל
מנהל


הצטרף: 12 יונ' 2005
הודעות: 2499
מיקום: הוד השרון

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-18:48 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני מאמין שזה פר משתמש.

וכן, אני הולך לקחת את הכל מוציא לשון

_________________

Image

Image
eyal708
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 19 ספט' 2010
הודעות: 779

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-19:03 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

זה כבר זמין להורדה?

_________________
Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-19:13 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

I.T.P כתב:
אני מאמין שזה פר משתמש.

וכן, אני הולך לקחת את הכל מוציא לשון

מה-הטעם-בLBP-ואינפמוס,יש-לך-את-שניהם.

בכל-מקרה-אני-אפתח-2-משתמשים- אמריקאים-לכל-מקרה.

_________________
Image
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-19:53 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אני קצת לא מעודכן אבל יש תאריך לחזרת החנות?

כי לפחות ממה שהם מציאים כניראה יהיה לי משהוא על ההרדיסק מעבר לשמירות של משחקים.

אגב אחלה רשימהSmile

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-20:04 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

אם אני יפתח מישתמש אני יוכל להוריד?
eran
שחקן אלוף
שחקן אלוף


הצטרף: 02 יול' 2008
הודעות: 1587

הודעהפורסם: שלישי מאי 17, 2011 ב-21:23 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא זה לא עובד ככה.
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016