הדף נטען.. המתן בבקשה!



הדף עדיין לא מופיע? לחץ כאן
 
אינדקס הפורומים של ConSouls
!בדקו איך אתם יכולים לתרום לאתר
 חזרה לאתר  •  אינדקס הפורום  •  צ'אט  •  שאלות נפוצות FAQ  •   חיפוש בפורום  •  רשימת חברים  •  קבוצות משתמשים   •  הרשמה  •  פרופיל  •  התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות  •  התחבר
 האם כדאי לי לקנות את המשחק לסוני 3 בולט ? צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם



פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב
מחבר הודעה
arikgod1
שחקן מתחיל
שחקן מתחיל


הצטרף: 22 נוב' 2010
הודעות: 17

הודעהפורסם: שבת יונ' 11, 2011 ב-17:33 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

כותרת...
או שאולי תציעו לי עוד איזה משחק טוב לסוני 3...
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת יונ' 11, 2011 ב-17:52 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

בבוולט אתה מתכוון למשחק שמבוסס על הסרט של דיסני עם הכלב הלבן? אם כן אז שיחקתי בו טיפה אצל חבר והוא בסדר אבל מתחיל לשעמם מאוד מהר, הייתי אומר ששוה לחסוך למשהו אחר.

משחקי פלייסטיישן 3 טובים:
אנצ'רטד 1-2
משחקי ראצ'ט וקלאנק
גוד אוף וור 1-3(ניתן להשיג את 1 ו-2 כאוסף)
אינפמוס 1-2
וטרילוגיית סליי קופר.

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שבת יונ' 11, 2011 ב-18:08 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ממש ממש לא. כמו כל משחק על סרט, הוא זבל.

_________________
Image
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שבת יונ' 11, 2011 ב-18:12 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Meta Ridley כתב:
ממש ממש לא. כמו כל משחק על סרט, הוא זבל.

יחסית להרבה אחרים... האחד הזה עוד סביר

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Yaniryb
אחראי פורום
אחראי פורום


הצטרף: 14 יונ' 2007
הודעות: 2146
מיקום: קרית ביאליק

הודעהפורסם: ראשון יונ' 12, 2011 ב-21:17 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

המשחק סרט היחיד שהיה טוב זה LOTR שיבתו של המלך.

_________________
תקשיב אני יקטר כאן כמה שבא לי וגם אם בע לי אני יכתוב בשגיות קתיב יש לכ בהיה עם זא?! אם מישהו כאן אכי אוהב את ריימן זה אני ויש לי סכות להגיד כאן מה שבע לי! אז SUPER טמבל תקשיב אני היה מופתה אם יש לך חברים ביכלל אם כל הערות המצבנות שלך סתום! כבר


Wise man once said, put your brain in gear before activating your fingers! Be smart!
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-06:39 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

*שיעול* ספיידרמן 2, מלך האריות, אלאדין *שיעול*

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-07:11 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

Yaniryb כתב:
המשחק סרט היחיד שהיה טוב זה LOTR שיבתו של המלך.

גולדנאיי לN64 חולק על דעתך.

_________________
Image
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-08:15 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

הארי פוטר יפה לפס3?
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-10:50 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

יפה אני מניח..........טוב הוא לא.

_________________
Image
liavcol
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 31 אוק' 2010
הודעות: 393
מיקום: בת-ים

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-11:54 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

לא אמרת שזה פורום של טמבלים אריק?
liavcol
שחקן עם עתיד
שחקן עם עתיד


הצטרף: 31 אוק' 2010
הודעות: 393
מיקום: בת-ים

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-11:55 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

ולא אריק אמרתי לך אתמול שזה שווה לתחת
hcsp1
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 21 אוק' 2010
הודעות: 1807

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-11:58 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

המשחק השביעי נורא ואיום(לא שיחקי בו אבל הוא נראה איום)...

_________________
No Copyright Law In The Universe Is Going To Stop Me!!!

Image
meir22
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 24 אפר' 2011
הודעות: 522

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-13:24 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

וספיידרמן זה גם נורא?
Meta Ridley
חבר צוות
חבר צוות


הצטרף: 26 ינו' 2010
הודעות: 3893
מיקום: בכל מקום

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-13:25 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

meir22 כתב:
וספיידרמן זה גם נורא?

שאטרד דמנשיונס מעולה.

_________________
Image
xxavivxx
שחקן מכור
שחקן מכור


הצטרף: 05 ספט' 2009
הודעות: 814

הודעהפורסם: שני יונ' 13, 2011 ב-13:26 הגב עם ציטוטחזרה למעלה

משחק מבוסס על סרט הוא כמעט תמיד חרא, והוא תמיד לא שווה את הכסף

_________________
הצג הודעות מלפני:      
פורום זה נעול, אתה לא יכול לפרסם, להגיב או לערוך נושאיםנושא זה נעול ואתה לא יכול לערוך הודעות או להגיב


 קפוץ אל:   



צפה בנושא הבא
צפה בנושא הקודם
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה





Powered by phpBB © phpBB Group :: FI Theme :: כל הזמנים הם GMT + 2 שעות

ConSouls.com © כל הזכויות שמורות 2016